۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین افتتاح زائرسرای صاحب الامر(عج) ویژه کاروان‌های راهیان نور
کد خبر: ۱۴۹۲۸۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ ساعت: ۱۰:۹ ↗ لینک کوتاه

رئیس کمیسیون پیگیری و نظارت شورای شهر قزوین خبر داد:

افتتاح زائرسرای صاحب الامر(عج) ویژه کاروان‌های راهیان نور

رئیس کمیسیون پیگیری و نظارت شورای شهر قزوین از افتتاح فاز اول زائرسرای صاحب الامر(عج)، ویژه کاروان‌های راهیان نور، در خرمشهر خبر داد.

افتتاح زائرسرای صاحب الامر(عج) ویژه کاروان‌های راهیان نور
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر   صبح قزوین ، حسین صلح جو، رئیس کمیسیون پیگیری و نظارت شورای شهر قزوین در نشستی با حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، مدیر حوزه علمیه قزوین، از ساخت و تکمیل فاز اول زائرسرای استان قزوین در خرمشهر، در 26 اسفند سال جاری خبر داد.
وی با اشاره به اشتیاق مردم قزوین برای حضور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس، افزود: با توجه به استقبال کم نظیر مردم ولایتمدار استان برای حضور در یادمان‌های 8 سال دفاع مقدس، از نظر اسکان آنان با مشکل مواجه می‌شدیم.
این عضو شورای شهر ادامه داد: با همکاری سپاه صاحب الامر (عج) استان، استانداری، شهرداری، شورای شهر و عوامل اجرایی استان، کار ساخت زائرسرا در زمینی به مساحت 3 هکتار در خرمشهر آغاز شد که فاز اول آن با گنجایش 1000 نفر روز 26 اسفند افتتاح خواهد شد.
صلح جو خاطرنشان کرد: این زائر سرا با زیر بنای 12 هزار متر مربع و داراي سوئیت های خانوادگی، مجردی، مکان‌های رفاهی و اقامتی برای خانواده ها و همچنین مسجد است.
وی یادآور شد: این زائر سرا نزدیک مسجد جامع خرمشهر قرار دارد که در دوران دفاع مقدس، نماد مقاومت و ایستادگی رزمندگان و مردم این شهر در برابر رژیم بعث عراق است.
صلح جو خاطرنشان کرد: این زائر سرا به ما این امکان را می‌دهد تا میزبان حضور طلاب و اساتید مدارس علمیه استان نیز باشیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان