۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین آزمون تخصصی تربیت داور قرآن با شرکت ۸۰ نفر از فرهنگیان برگزار شد
کد خبر: ۱۴۹۲۳۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ ساعت: ۸:۵۴ ↗ لینک کوتاه

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین:

آزمون تخصصی تربیت داور قرآن با شرکت ۸۰ نفر از فرهنگیان برگزار شد

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: آزمون تخصصی تربیت داور قرآن با شرکت ۸۰ نفر از فرهنگیان در قزوین برگزار شد.

آزمون تخصصی تربیت داور قرآن با شرکت ۸۰ نفر از فرهنگیان برگزار شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، حجت الاسلام علی انصاری، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به برگزاری آزمون تخصصی تربیت داور قرآن برای فرهنگیان اظهار کرد: برای اولین بار آزمون تخصصی تربیت داور قرآن با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد.

وی افزود: آزمون تخصصی تربیت داور قرآن در سه رشته حسن حفظ، صوت، لحن و تجوید، وقف و ابتدا با شرکت 80 نفر از فرهنگیان استان در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد.

انصاری عنوان کرد: از افرادی که حداقل، نمره 14 را کسب نمایند آزمون شفاهی به عمل می‌آید و کلاس‌های آموزشی به مدت 120 ساعت در سال 95 برگزار خواهد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان قزوین با بیان اینکه برگزاری این آزمون ذخیره بسیار عظیمی برای استان به وجود خواهد آورد، گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده دوره آموزشی با کیفیت با حضور اساتید کشوری در سطح استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان