۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین مد و لباس دوای بسیاری از مشکلات جامعه است
کد خبر: ۱۴۹۰۹۶ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

مد و لباس دوای بسیاری از مشکلات جامعه است

رئیس پنجمین جشنواره مد و لباس فجر در مراسم اختتامیه این جشنواره گفت: دوای بسیاری از مشکلات جامعه‌ی ما، در حوزه مد و لباس است.

مد و لباس دوای بسیاری از مشکلات جامعه است

رئیس پنجمین جشنواره مد و لباس فجر در مراسم اختتامیه این جشنواره گفت: دوای بسیاری از مشکلات جامعه‌ی ما، در حوزه مد و لباس است.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگ صبح قزوین ، حمید قبادی - رئیس جشنواره مد و لباس فجر - که در قالب یک کلیپ ویدئویی سخنانش را مطرح می‌کرد، ادامه داد: اتفاق مهمی که در این دوره از جشنواره افتاد، برگزاری مسابقه زنده لباس بود. این بخش در جشنواره شاهکار کرد و هنرمندان شاهکارهایی را خلق کردند که شاید باور آن برای بسیاری سخت بود. این کار نشان داد ما قدرتمندیم و می‌توانیم در حوزه مد و لباس اسلامی به ذائقه و نیاز مردم پاسخ دهیم.

در این برنامه، یک مسابقه پیامکی نیز برگزار و از حاضران خواسته شده است تا به لباس‌های طراحی‌شده توسط آنا ثانی، سارا جعفریه،‌ فرامرز فرمانی و طراحی مشترک رعنا مدبر و غزل ترکی رأی دهند.

وقتی علی ضیاء - مجری مراسم اختتامیه جشنواره مد و لباس - شماره پیامک این مسابقه را اعلام می‌کرد، یکی از حاضران پرسید چرا فقط چهار نفر در این مسابقه هستند؟ او نیز پاسخ داد: من نمی‌دانم.

همچنین مجری برنامه خطاب به علی جنتی - وزیر ارشاد - اظهار کرد: هر وقت که آقای جنتی را از نزدیک می‌بینم، فکر می‌کنم باید به او چه بگویم، چون حوزه فرهنگ، بدبختی و مشکلات بسیاری دارد. امیدوارم آقای جنتی یک‌تنه از پس این مشکلات برآید.

برنامه اختتامیه پنجمین جشنواره مد و لباس اکنون در تالار وحدت در حال اجراست.

این گزارش در حال تکمیل است.

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان