۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین هیچ کدام از قراردادهای تمتع بسته نشده است/ شروع اعزام های تمتع از نیمه دوم مرداد
کد خبر: ۱۴۸۸۲۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ ساعت: ۱۲:۲۱ ↗ لینک کوتاه

اوحدی:

هیچ کدام از قراردادهای تمتع بسته نشده است/ شروع اعزام های تمتع از نیمه دوم مرداد

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: هنوز هیچ کدام از قراردادهای مسکن، آشپزخانه های مرکزی، تدارکات و حمل و نقل هوایی تمتع منعقد نشده است و این در حالی‌است که تاریخ اعزام های تمتع از نیمه دوم مرداد است.

هیچ کدام از قراردادهای تمتع بسته نشده است/ شروع اعزام های تمتع از نیمه دوم مرداد
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به آخرین وضعیت اعزام به تمتع اظهار داشت: متاسفانه تا کنون هیچ کدام از قرارداد های حج تمتع سال 95 از جمله قرارداد مسکن، تدارکات، تغذیه، آشپزخانه های مرکزی، قراردادهای ایام تشریق و حتی حمل و نقل هوایی منعقد نشده است.

وی با بیان این‌که امضای قراردادهای تمتع منوط به امضای تفاهم نامه با وزارت حج عربستان است، تصریح کرد: از آنجا که اعزام های تمتع نیمه دوم مرداد است و هنوز زمان کافی برای انجام برنامه ریزی ها داریم، بنابراین از دارندگان فیش اولویت تا تاریخ24خرداد سال1385 درخواست کرده ایم تا پنج میلیون تومان به عنوان ثبت نام اولیه به حسابی به نام خود در بانک ملی واریز کنند.

رئیس سازمان حج و زیارت در ادامه افزود: براساس تفاهم نامه ای که قبل از قطع روابط سیاسی با عربستان داشتیم، این کشور دعوت نامه ای مبنی بر حضور ایران در عربستان در تاریخ 19 اسفند به منظور امضای تفاهم نامه با وزارت حج عربستان فرستاده بود.

اوحدی تاکید کرد: ما نیز اسامی و ترکیب هیئت ایرانی را به وزارت حج این کشور ارسال کردیم اما تا به امروز هنوز روادید هیئت ایرانی صادر نشده است البته آخرین شنیده ها حاکی از این است که وزارت حج عربستان اسامی را برای وزارت خارجه عربستان فرستاده است.

رئیس سازمان حج و زیارت یادآور شد: با توجه به مصوبات بعثه مقام معظم رهبری و بر اساس وظایف سازمان حج و زیارت، ما باید تمام تمهیدات مورد نیاز برای برپایی فریضه واجب الهی را انجام دهیم و تمام تلاش خود را از مسیرهای مختلف به کار گیریم اما در هر صورت منتظر واکنش دست اندرکاران حج عربستان هستیم.

انتهای پیام/7008

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان