۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین راموس; هواداران دیوانه رئال خواهان جدا شدن رونالدو هستند
کد خبر: ۱۴۸۸۱۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ ساعت: ۱۲:۱ ↗ لینک کوتاه

از توتی خواستم پیراهنش را به من بدهد و او هم قبول کرد

راموس; هواداران دیوانه رئال خواهان جدا شدن رونالدو هستند

کاپیتان تیم فوتبال رئال مادرید آنقدر از شایستگی هم‌تیمی پرتغالی‌اش برای ماندن در جمع کهکشانی‌ها اطمینان دارد که تلاش برای بیرون راندن او از این باشگاه را دیوانگی می‌داند.

 راموس; هواداران دیوانه رئال خواهان جدا شدن رونالدو هستند
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، سرخیو راموس شب گذشته پس از پیروزی خانگی تیمش برابر رم و صعود آن به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به آن دسته از هواداران باشگاه رئال مادرید که درخواست اخراج شدن کریستانو رونالدو را از این تیم داشتند، پاسخ قاطعی داد.

با وجود آنکه رونالدو در چند بازی اخیر رئال مادرید روند گلزنی‌اش را از سر گرفته است، گروهی زیادی از هواداران کهکشانی‌ها چندین بار نارضایتی خود را از او نشان داده و این بازیکن پرتغالی را هو کرده‌اند. او حتی در بازی اخیر رئال برابر سلتاویگو که چهار گل از هفت گل کهکشانی‌ها را زد، از سوی هواداران رئال مادرید هو شد.

راموس اما از رونالدو حمایت کرد و گفت: مردم باید کمی بیشتر درباره این موضوع فکر کنند. من برای نظر هواداران رئال مادرید احترام قائلم، چون حمایت و علاقه آنها به تیم بسیار مهم است، اما ما زمانی که اوضاع بر وفق مراد نباشد هم به حمایت‌شان نیاز داریم، چون همه ما بهترین چیز را برای رئال می‌خواهیم.

راموس در ادامه عنوان کرد: به نظر من اینکه گروهی از هواداران خواهان بیرون رانده شدن رونالدو از رئال مادرید هستند، دیوانگی است، چون او بازیکنی تاریخی است.

پس از بازی تیم‌های رئال مادرید و رم، فرانچسکو توتی، کاپیتان کهنه‌کار جالوروسی پیراهن خود را به سرخیو راموس داد. او درباره این اتفاق هم گفت: جوان‌تر که بودم توتی را واقعاً دوست داشتم. به همین دلیل وقتی بازی تمام شد از او خواستم پیراهنش را به من بدهد و بدین ترتیب پیراهن‌های‌مان را با هم عوض کردیم. بدون شک من پیراهن توتی را در موزه‌ام خواهم گذاشت، چون او یک الگوست. او 40 سال سن دارد و هنوز دارد بازی می‌کند.

انتهای پیام/7008

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان