۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین فقط برای المپیک به کشتی برگشتم
کد خبر: ۱۴۸۷۶۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ ساعت: ۱۱:۱۱ ↗ لینک کوتاه

احسان لشگری:

فقط برای المپیک به کشتی برگشتم

دارنده مدال برنز المپیک لندن با بیان اینکه پس از عمل جراحی تنها با هدف حضور در المپیک به کشتی بازگشته است گفت: به اسم رقبایم در مسابقات انتخابی کاری ندارم و فقط به پیروزی مقابل آن ها فکر می‌کنم.

فقط برای المپیک به کشتی برگشتم
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، احسان لشگری درباره آخرین وضعیت خود برای حضور در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی اظهار کرد: پس از رقابتهای المپیک لندن و مسابقات جهانی 2013 اشتباه بزرگی که مرتکب شدم این بود که پایم را بلافاصله عمل نکردم و یک سال و نیم بیهوده با همان وضعیت کشتی گرفتم که باعث شد عملکرد بدی داشته باشم و نتوانم آنطور که باید در رقابت‌ها خودم را نشان بدهم.

آزادکار وزن 86 کیلوگرم ایران با اشاره به انجام عمل جراحی دی ماه سال گذشته بر روی پای خود که به علت پاره شدن رباط صلیبی انجام شده بود گفت: پس از یک سال و نیم دوری از کشتی با تلاش و سختی زیاد دوباره به رقابت‌های مختلف پا گذاشتم و خدا را شکر توانستم عملکرد خوبی از خود نشان بدهم و بازگشت خوبی به کشتی داشتم.

وی خاطرنشان کرد: پس از بازگشت، در مسابقات مختلف همچون قهرمانی کشور، جام حیدر‌علی‌اف آذربایجان، جام تختی و مسابقات قهرمانی آسیا حضور داشتم تا بدون هیچ حرف و حدیثی به مرحله نهایی انتخابی تیم ملی برسم و بتوانم برای حضور در المپیک بجنگم.

لشگری درباره رقابت با سه مدعی دیگر در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی برای حضور در المپیک گفت: من اصلا به اسامی رقبایم کاری ندارم و فقط تمرکزم بر روی کار خودم است تا بتوانم با قدرت در این مسابقات حاضر شوم. به چیزی جز موفقیت و کسب دوبنده تیم ملی فکر نمی‌کنم و نمی‌خواهم این فرصت را خیلی راحت از دست بدهم. خوشبختانه وضعیت بسیار خوبی دارم و بدون هیچ مشکلی در حال تمرین هستم. مهمترین هدفم حضور در المپیک است و فقط برای حضور دوباره در المپیک به کشتی بازگشتم.

دارنده مدال برنز المپیک تصریح کرد: پس از مصدومیت شدیدی که داشتم فقط به عشق حضور دوباره در المپیک تمرین کردم و سختی‌های زیادی را متحمل شدم. من اصلا به دنبال اینکه در مسابقات جهانی یا آسیایی حاضر شوم به کشتی بازنگشتم بلکه فقط هدفم حضور در المپیک ریو بود. در المپیک یکبار حاضر شده‌ام و می‌دانم که از چه اهمیتی برخوردار است. مطمئن باشید چیزی کم نمی‌گذارم و از همه توانم استفاده می‌کنم تا دوباره در این رقابت‌ها حاضر شوم و ان‌شاءالله پرچم ایران را به اهتزاز درآورم.

وی در پایان با اشاره به اینکه تمرینات تیم ملی کشتی آزاد با نظم خاصی زیر نظر خادم و دیگر مربیان در حال برگزاری است گفت: جا دارد از کادر فنی تیم ملی که زحمت زیادی برای من کشیدند تشکر داشته باشم. امیدوارم بتوانم با موفقیت در مسابقات پیش رو مزد زحمات خودم و کادر فنی را بگیرم.

انتهای پیام/7008

منبع: ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان