۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین راهیابی رئال مادرید و وولفسبورگ به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا
کد خبر: ۱۴۸۶۹۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ ساعت: ۱۰:۱۹ ↗ لینک کوتاه

لیگ قهرمانان اروپا؛

راهیابی رئال مادرید و وولفسبورگ به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

تیم های رئال مادرید اسپانیا و وولفسبورگ آلمان با غلبه بر حریفان خود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا رسیدند.

راهیابی رئال مادرید و وولفسبورگ به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، در نخستین روز از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بامداد چهارشنبه 2 دیدار همزمان در اسپانیا و آلمان برگزار شد.
در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو شهر مادرید، کهکشانی های رئال در حالی از آ.اس رم ایتالیا میزبانی کردند که دیدار رفت را با برتری دو بر صفر به اتمام رسانده بودند.
در نیمه نخست دیدار برگشت رئال مادرید عملکرد چندان خوبی نداشت و این تیم میهمان بود که فرصت های بهتری برای گلزنی داشت که ادین ژکو و محمد صلاح مهاجمان آ.اس رم با بی دقتی دو بخت مسلم گلزنی را از دست دادند.
در نیمه دوم روند بازی تغییر کرد و رئال مادرید بر توپ و میدان ملسط داشت و در دقایق 64 و 68 به دو گل متوالی توسط کریستیانو رونالدو و خامس رودریگز دست یافت.
در نهایت شاگردان زین الدین زیدان با 2 گل پیروز شدند تا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت به برتری چهار بر صفر دست یافته و راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند.
در دیگر دیدار، وولفسبورگ آلمان و خنت بلژیک برابر هم صف آرایی کردند که نماینده آلمان با تک گل آندره شورله به برتری دست یافت تا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت به پیروزی 4 بر 2 دست یافته و مجوز صعود را از آن خود کند.
چهارشنبه شب و در ادامه این رقابت ها زنیت از روسیه در حالی میزبان بنفیکای پرتغال خواهد بود که در دیدار رفت با نتیجه یک بر صفر شکست خورده است.
همچنین در دیداری حساس چلسی انگلیس از پاری سن ژرمن فرانسه پذیرایی می کند.در دیدار رفت، پاری سن ژرمن به برتری 2 بر یک دست یافته است.

انتهای پیام/7008

منبع: ایرنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان