۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین سیستان و بلوچستان یکی از امن ترین مرزهای کشور را دارد
کد خبر: ۱۴۸۶۹۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ ساعت: ۱۰:۴ ↗ لینک کوتاه

سردار اشتری:

سیستان و بلوچستان یکی از امن ترین مرزهای کشور را دارد

فرمانده نیروی انتظامی گفت: هم اینک سیستان و بلوچستان به دلیل آمادگی بالای نیروهای نظامی و انتظامی در آن ،یکی از امن ترین مرزهای کشور را دارد.

سیستان و بلوچستان یکی از امن ترین مرزهای کشور را دارد
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، سردار حسین اشتری روز چهارشنبه در کنفرانس خبری در زاهدان اظهار داشت: با اقدامات انجام شده سیستان و بلوچستان جزء استان های امن کشور محسوب می شود.
وی با اشاره به انسداد مرز در سیستان و بلوچستان ادامه داد: موضوع انسداد مرز به وزارت کشور منعکس شده و در صورت اعطای اعتبار به نیروی انتظامی مرزهای این استان به طور کامل به روی بیگانگان بسته خواهد شد.
وی افزود: هم اینک نقاط حساس و آسیب پذیر مرز بسته شده است و امیدواریم به زودی سایر نقاط آن نیز بسته شود.
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به وضعیت معیشتی کارکنان نیروی انتظامی تصریح کرد: رسیدگی به وضعیت معیشتی کارکنان نیروی انتظامی در سراسر کشور به ویژه در مناطق محروم و حساسی مانند سیستان و بلوچستان از اولویت های نیروی انتظامی است که در سال 95 برای آن برنامه هایی وجود دارد.
سردار اشتری با اشاره به افتتاح مرکز مانیتورینگ در زاهدان خاطرنشان کرد: پایش تصویر از نیازهای مجموعه انتظامی استان محسوب می شود و افتتاح مرکز مانیتورینگ در فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان امنیت استان را ارتقا می دهد.
وی بیان کرد: این مرکز نظارت کاملی بر تهدیدها و جرائم دارد و می تواند نقش پیشگیرانه داشته باشد.
وی اظهار داشت: با انجام اقدامات لازم، نرخ جرائم در سیستان و بلوچستان کاهش یافته است.
سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی روز چهارشنبه پس از بهره برداری از پلی کلینیک تخصصی بعثت ناجا و افتتاح همزمان 191 طرح نیروی انتظامی،مرکز مانیتورینگ نیروی انتظامی و حضور در جمع خبرنگاران استان هم اینک در همایش سرداران و 2 هزار شهید سیستان و بلوچستان در زاهدان شرکت کرده است.

انتهای پیام/7008

منبع: ایرنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان