۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین نتایج روز دوم سومین دوره المپیاد ورزشی دانشجویان غیرانتفاعی سراسر کشور+اسامی
کد خبر: ۱۴۸۶۴۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ ساعت: ۹:۴۵ ↗ لینک کوتاه

شنا، بدمینتون و تنیس روی میز؛

نتایج روز دوم سومین دوره المپیاد ورزشی دانشجویان غیرانتفاعی سراسر کشور+اسامی

نتایج روز دوم سومین دوره المپیاد ورزشی دانشجویان غیرانتفاعی سراسر کشور در قزوین اعلام شد.

نتایج روز دوم سومین دوره المپیاد ورزشی دانشجویان غیرانتفاعی سراسر کشور+اسامی
به گزارش خبرنگار ورزشی  صبح قزوین ، نتایج روز دوم سومین دوره المپیاد ورزشی دانشجویان غیرانتفاعی سراسر کشور در قزوین اعلام شد.
اردشیر موحد دانش دبیر برگزاری مسابقات اظهار داشت: در دومین دور این رقابت‌ها، قهرمانان رشته‌های شنا، بدمینتون و تنیس روی میز مشخص شدند.

نتایج شنا
دبیر برگزاری سومین دوره المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه‌ها و مؤسسات غیرانتفاعی کشور با اشاره به نفرات برتر رشته ورزشی شنا بیان کرد: مسعود حیدری از منطقه 9 در 100 متر مختلط انفرادی، بهزاد رنجبر از منطقه 9 در 100 متر آزاد، سیدحمیدرضا تقوی از منطقه چهار در 59 متر آزاد، مسعودحیدری ازمنطقه 9 در 100 متر پروانه، رضا برزگر از منطقه دو در 100متر کرال پشت و قورباغه، حسین رستمی از منطقه دو در 50 متر پروانه، رامتین کاظمی از منطقه دو در 200 متر آزاد، امیررضارضایی از منطقه 9 در 50 متر کرال پشت و پویا بهرامی از منطقه سه در 50 متر قورباغه؛ مقام‌های نخست را کسب کردند.
وی عنوان کرد: در مجموع در رشته شنا منطقه 9 با 95 امتیاز اول، منطقه دو با 73 امتیاز دوم، منطقه سه با 68 امتیاز سوم و منطقه چهار با 57 امتیاز چهارم شدند.

نتایج بدمینتون
موحد دانش با اعلام اسامی نفرات برتر در رشته ورزشی بدمینتون در بخش دو نفره، تصریح کرد: در این بخش حسن جلالی و پوریا رحیمی از منطقه 6 مقام نخست، ایمان حق طلب و مهدی معصومی از منطقه 9 مقام دوم، محمدارجمند و محمدمهدی میرزایی از منطقه هفت مقام سوم و عرفان چابکسوارو مهدی خانی از منطقه چهار مقام چهارم این مسابقات را کسب کردند.

نتایج پینگ پینگ
وی با اشاره به نتایج مسابقات پینگ‌پنگ در سومین دوره المپیاد ورزشی دانشجویان غیرانتفاعی سراسر کشور اظهار داشت: در بخش انفرادی اشکان تقی‌زاده، صادق ناظمی و محمد سجادی به ترتیب از مناطق سه، یک و نه مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.
وی افزود: در بخش دوبل مسابقات پینگ‌پنگ نیز میلاد حسنی و بیژن از منطقه سه مقام اول، شوان حاج‌دینی و سیدامیرترابی مقام دوم و محمدمهدی و سعید شریفی نیز مقام سوم این دوره از رقابت‌ها را کسب کردند.
یادآور می‌شود، سعید مرادی از قهرمانان جودو ایران و آسیا و عضو تیم ملی کشورمان به عنوان مسئول فنی این رقابت‌ها منصوب شد.
سومین دوره المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های غیرانتفاعی کشور از 17 اسفندماه امسال در دانشگاه رجاء قزوین آغاز شده و تا 21 اسفند ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان