۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین تب تند قیمت پیاز فروکش کرد/ واردات موز از اکوادور و فیلیپین
کد خبر: ۱۴۸۶۴۱ نویسنده: حبیب صادقی پور تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ ساعت: ۹:۳۰ ↗ لینک کوتاه

رئیس صنف میوه فروشان استان در مصاحبه با صبح قزوین:

تب تند قیمت پیاز فروکش کرد/ واردات موز از اکوادور و فیلیپین

رئیس صنف میوه فروشان استان قزوین گفت: قیمت پیاز در هفته‌های آتی کاهش پیدا خواهد کرد.

تب تند قیمت پیاز فروکش کرد/ واردات موز از اکوادور و فیلیپین

حبیب صادقی پور، رئیس صنف میوه فروشان استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی   صبح قزوین ، درباره وضعیت قیمت‌ها در بازار اظهار کرد: میوه برای ایام عید به اندازه کافی موجود است و مردم نگرانی برای میوه شب عید نداشته باشند.

وی در ادامه افزود: امسال سال پرمحصولي محسوب مي‌شود و شرایط قیمتی در بازار نشان مي‌دهد كه میوه نسبت به هفته گذشته كاهش قيمت داشته است.

رئیس صنف میوه فروشان استان اعلام کرد: قیمت موز در بازار 3800 تومان است البته موز وارداتی از کشور اکوادور با قیمت  4200 تومان و از کشور فیلیپین 3500 به فروش می رسد.

این مسئول با بیان اینک قیمت هر کیلو گرم پرتغال رسمی 2500 تومان تا 3 هزار تومان است، تشریح کرد: هم اکنون قیمت هرکیلوگرم گوجه فرنگی گلخانه‌ای 1500 تومان و سیب زمینی از  600 تا 800 تومان است.

صادقی پور از کاهش قیمت پیاز تا پایان اسفند ماه خبر داد و اضافه کرد: پیاز هم اکنون در بازارهای استان به قیمت 2 هزار تا 2200 تومان به فروش می‌رسد البته بعضی مغازه‌ها به قیمت از قبل خریداری شده به فروش می‌رسانند که امکان قیمت بالاتر وجود دارد.

وی قیمت خیار گلخانه را 1500 تومان و خیار رسمی را 2000 تومان اعلام و اضافه کرد: قیمت گوجه هم از 1000 تومان تا 1500 تومان در بازار به فروش می‌رسد.

صادقی پور تصریح کرد: نرخ سیب درختی قرمز و سفید از2000 تا 3 هزار تومان و کیوی درجه یک 3500 تومان است.  

رئیس صنف میوه فروشان در پایان اذعان کرد: نظارت روی گرانی بازار میوه بر عهده بازرسی سازمان صنعت و معدن استان است و مردم برای طرح شکایات خود با شماره تلفن 124 تماس بگیرند

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان