۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین وقتی روز جهانی توالت در "روزنامه ایران" از ۱۳ آبان پر رنگ تر می شود
کد خبر: ۱۴۸۲۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

در حاشیه روز استکبار ستیزی؛

وقتی روز جهانی توالت در "روزنامه ایران" از ۱۳ آبان پر رنگ تر می شود

روزنامه دولتی ایران در اقدامی غیر رسانه ای به سانسور پوشش گسترده مراسم ۱۳ آبان پرداخت و سهم معرفی روز جهانی توالت در آن، بیشتر از مراسم راهپیمایی روز استکبار ستیزی بود.

وقتی روز جهانی توالت در "روزنامه ایران" از ۱۳ آبان پر رنگ تر می شود
به گزارش صبح قزوین، روز 13 آبان ماه که به فرموده رهبری معظم،" موضوع ستیزه با استکبار و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، یک مسئله اساسی و برخاسته از تحلیلی درست است؛" از سوی مدعیان وطن دوستی به حاشیه رانده شد.
روزنامه ایران که رسانه ای منتسب به دولت می باشد با همراهی با برخی از رسانه های اصلاح طلب هم در روزنامه های روزانه خود و هم به صورت گسترده در فضای مجازی به سانسور و سکوت استقبال گسترده مردم همیشه در صحنه و انقلابی ملت ایران در راهپیمایی با شکوه 13 آبان پرداختند.
1 برخی اظهارات  درباره شعار «مرگ بر آمریکا» و رابطه با آمریکا و رویکرد دولت جدید در حوزه سیاست خارجی و اتفاقاتی مانند نصب و جمع‌آوری بیلبوردهای ضدآمریکایی از سطح شهر تهران، حساسیت‌ها درباره مراسم امسال را دوچندان کرده بود تا جایی که 600 خبرنگار داخلی و خارجی به خیابان طالقانی رفتند تا مراسم 13 آبان را پوشش خبری دهند.
اما نوع پوشش رسانه‌های مکتوب ایرانی که امروز صبح بر روی دکه های روزنامه فروشی قرار گرفتند، درمورد این حماسه مردمی قابل توجه و تامل بود.

farhikhteghan - Copy

 

arman

 

aftabe yazd

 

iran daily jamejam jomhori eslami jvan

   

روزنامه شرق در راستا مطرح شدن حذف شعار " مرگ بر آمریکا" به بازخوانی خاطراتی در این خصوص در ماه گذشته پرداخت.

2

عدم پوشش خبری مراسم باشکوه 13 آبان در روزنامه اصلاح طلب

3

با تمام این شرایط، نوع عملکرد روزنامه های زنجیره ای همیشه مشخص بوده بلکه در این برهه زمانی نوع عملکرد یک روزنامه دولتی که منتسب به ریاست جمهوری و دولت است؛ قابل اغماض نیست.
رسانه ای که باید همراه و یاور هیئت مذاکره کننده و نشان دهنده عظمت و اقتدار ایرانیان در مقابل چشم دشمن باشد.

اما گویی مسئولین رسانه ای این روزنامه ترجیح دادند به جای نشان دادن عزت ملت خود، موضوع مهم تری چون روز جهانی " توالت" را پر رنگ تر نشان داده و به آن بپردازند.

Image (23)

عکس و گزارش روزنامه ایران در مورد سیزده آبان:

Image (24)

انتهای پیام/2002

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان