۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین سریال "ساختمان پدر" در ایام نوروز میهمان خانه‌ قزوینی‌ها می‌شود
کد خبر: ۱۴۸۰۷۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ ساعت: ۱۰:۶ ↗ لینک کوتاه

به همت هنرمندان بومی استان؛

سریال "ساختمان پدر" در ایام نوروز میهمان خانه‌ قزوینی‌ها می‌شود

سریال "ساختمان پدر" به همت هنرمندان بومی استان تهیه شده که در ایام نوروز میهمان خانه‌ مردم قزوینی‌ می‌شود.

سریال "ساختمان پدر" در ایام نوروز میهمان خانه‌ قزوینی‌ها می‌شود
حمید سبحانی نژاد، فیلم نامه نویس قزوینی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین، درباره ساخت سریال ایام نوروز اظهار کرد: سریال "ساختمان پدر" برای ایام نوروز ساخته شده و آماده پخش می‌باشد؛ فیلم نامه این سریال توسط خودم نوشته شده که یک کار کمدی است.
وی با بیان اینکه این سریال در 17 قسمت تهیه شده است، گفت: موضوع این سریال سبک فرهنگی و زندگی مردم استان قزوین است که درام طنز دارد و لهجه قزوینی در آن برای اولین بار با اقتدار صحبت شده است.

این فیلم نامه نویس اذعان کرد: داستان کلی این سریال درباره یک پیرمرد قزوینی است که همسرش به رحمت خدا رفته و وی دلبسته یک خانم خوش پوش تهرانی می‌شود که این عشق زمینه ساز ایجاد تغییرات نامناسبی در سبک زندگی وی می‌شود که به ضرر فرهنگ اصیل این فرد تمام خواهد شد.
وی ابراز کرد: این سریال مدت سه ماه است که برای پخش آماده شده اما مدیران شبکه استانی، ایام نوروز را برای پخش آن در نظر گرفته‌اند تا در ایام مفرح نوروز برای مردم استان به نمایش گذاشته شود.
سبحانی نژاد درباره عوامل ساخت این سریال بیان کرد: تهیه کننده و کارگردان "ساختمان پدر" آقای فرزاد محلوجی، بازیگران آن آقایان حسین معلومی، محمد حاجی زاده، پیام نوروزی، حامد وکیلی، کریم قربانی، وحید محمدبیگی و خانم‌ها هما خاکپاش، متفکر، بهاره کاظمی، حلیمه سعیدی هستند.
وی تصریح کرد: هزینه ساخت این سریال توسط صداو سیمای مرکز قزوین پرداخت شده است و از نظر کیفی و کمی با هزینه یک پانزدهم اعتبار سریال‌های کشوری تهیه شده است.
این فیلم نامه نویس قزوینی یادآور شد: هدف ما در ساخت این سریال ایجاد جریان در بحث حفظ سنت‌های اصیل استان و سبک زندگی ایرانی- اسلامی است که سهی می‌کنیم با ساخت کارهای بعدی این راه را ادامه دهیم.
وی در پایان عنوان کرد: اکثر لوکیشین‌های این سریال در خانه قدیمی یزدی که به موزه پایداری تبدیل شده، ساخته شد و یک فضای ترکیبی از زندگی آپارتمان نشینی و خانه‌های سنتی و قدیمی استان را داراست.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

منصور بخشی / ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰

دوباره بخش کنید
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان