۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین قیمت کالاهای اساسی تا پایان فروردین ماه ۹۵ افزایش نمی یابد
کد خبر: ۱۴۸۰۰۱ نویسنده: علی اکبر کبیری تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ ساعت: ۸:۹ ↗ لینک کوتاه

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین:

قیمت کالاهای اساسی تا پایان فروردین ماه ۹۵ افزایش نمی یابد

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: قیمت مواد غذایی و کالا در آستانه نوروز و روزهای پایانی سال تا پایان فروردین سال ۹۵ افزایش نخواهد یافت.

قیمت کالاهای اساسی تا پایان فروردین ماه ۹۵ افزایش نمی یابد
علی اکبر کبیری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین ، با اشاره به برگزاری نمایشگاه بهاره در استان قزوین اظهار کرد: مهم‌ترین هدف برگزاری نمایشگاه بهاره تنظیم و کنترل قیمت‌های بازار با عرضه مستقیم کالا از سوی تولیدکننده به مصرف‌کننده است.
وی با اشاره به رویکرد متفاوت نمایشگاه بهاره در مقایسه با سال‌های پیش، عنوان کرد: نمایشگاه امسال با عرضه مواد پروتئینی، مواد شوینده، آجیل و خشکبار و شیرینی‌جات همراه است و از عرضه پوشاک، کیف و کفش جلوگیری شده است.
معاون امور بازرگانی با اشاره به استقرار اکیپ های بازرسی در ورودی و خروجی و بخش های مختلف نمایشگاه تصریح کرد: نحوه ارائه کالا به‌دقت رصد می شود و در صورت بروز هرگونه تخلف از سوی هر غرفه بلافاصله برخورد مقتضی صورت می گیرد.
وی با اشاره به قیمت اقلام و کالا در آستانه نوروز و روزهای پایانی سال اعلام کرد: تا پایان فروردین ماه سال 1395 هیچ گونه افزایش قیمتی نخواهیم داشت.
این مسئول در خصوص افزایش قیمت واحدهای صنفی بدون مجوز، ابراز کرد: براساس بخشنامه دولت افزایش قیمت بدون مجوز تخلف است با واحدهای صنفی متخلف برخورد شدید خواهد شد.
کبیری تاکید کرد: بازرسان برای نظارت بر بازار در ایام پایانی و ایام تعطیلی نوروز در سطح بازار حضور دارند و بر قیمت کالا ها در سطح عرضه، نظارت جدی خواهند داشت.
وی در ادامه افزود: کلیه مردم هنگام مراجعه به بازار برای تامین مایحتاج خود در صورت مشاهده تخلف، مراتب را سریعا از طریق شماره ۱۲۴ به ستاد خبری سازمان صنعت و معدن و تجارت گزارش داده تا در اسرع وقت رسیدگی شود. 
معاون امور بازرگانی خاطر نشان کرد: شکایات واصله به ستاد خبری سازمان در سریعترین  زمان ممکن مورد بررسی قرار گرفته و با متخلفین برخورد می‌شود.
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان