۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین خودروهای متخلف تا پایان تعطیلات نوروزی توقیف می‌شوند
کد خبر: ۱۴۷۶۲۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ ساعت: ۱۲:۱۳ ↗ لینک کوتاه

سردار اشتری:

خودروهای متخلف تا پایان تعطیلات نوروزی توقیف می‌شوند

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: خودروهای متخلفی که موجب آزار و اذیت مردم می‌شوند با حکم قضایی تا پایان نوروز توقیف خواهند شد.

خودروهای متخلف تا پایان تعطیلات نوروزی توقیف می‌شوند
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، سردار حسین اشتری در حاشیه یازدهمین همایش سراسری رؤسا و مدیران پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: راه‌اندازی قرارگاه نوروزی در نیروی انتظامی در ایام تعطیلات نوروزی از اقدامات ناجا برای تامین امنیت در ایام تعطیل است.

وی ادامه داد: در چند روز باقیمانده از سال با همکاری و هماهنگی ناجا و مردم انشاء الله بتوانیم برنامه‌ها و کارهای خوبی را انجام دهیم.

این مقام ارشد انتظامی به موضوع چهارشنبه آخر سال اشاره کرد و افزود: به خانواده‌ها توصیه می‌کند چهارشنبه آخر سال فرزندان خود را کنترل کنند و به کسانی هم که مواد محترقه آسیب‌زا تولید و توزیع می‌کنند می‌گویم که مأموران ناجا طبق قانون با آن‌ها برخورد قضایی و قاطعانه می‌کنند چرا که مردم باید در آرامش باشند.

وی ادامه داد: نباید از کسی حرکتی سربزند که موجب سلب آرامش و آسایش مردم شود.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: خودروهای متخلفی که موجب آزار و اذیت مردم می‌شوند با حکم قضایی تا پایان نوروز توقیف خواهند شد و امیدواریم مانند سنوات گذشته مردم با مأموران ناجا همکاری کنند.

وی ادامه داد: کسانی که تخلف کنند و کار آن‌ها طبق قانون محسوب شود با اینگونه افراد برخورد قضایی خواهد شد و تا پایان تعطیلات نوروزی در بازداشت به سر می‌برند.

سردار اشتری اذعان داشت: افرادی که در بزرگراه‌ها و اتوبان‌ها حرکات نمایشی و خلافی را انجام دهند پلیس با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

این مقام ارشد گفت: آسیب‌هایی که به بعضی از جوانان می‌رسد بسیار نگران‌کننده است و پلیس مایل است که در چند روز باقیمانده سال مردم روز‌ها خوب و آرامی را سپری کنند.

وی به برگزاری همایش سراسری رؤسا و مدیران پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا اشاره کرد و افزود: این همایش سراسری پلیس راهور در زمینه مرور برنامه‌های ایام نوروزی و آمادگی کامل ناجا در راستای برقراری نظم و امنیت برگزار شده است و همکاران بنده آماده خدمت‌رسانی به مردم در این ایام هستند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اذعان داشت: توصیه می‌کنم حتماً مردم با پلیس راهور همکاری لازم را داشته باشند تا کمترین آسیب به آن‌ها و دیگران برسد.

وی با بیان این دو نوع شهر یکی مسافرفرست و یکی مسافرپذیر وجود دارد گفت: ناجا آمادگی لازم را دارد تا با جرایمی که رخ می‌دهد برخورد پیشگیرانه کند.

وی ادامه داد: شهرهایی که ایام تعطیلات نوروزی خالی از سکنه می‌شود مأموران ناجا برای حفظ امنیت و نظم حضور دارند تا به هر نوع تخلفی رسیدگی کنند.

این مقام ارشد انتظامی از مردم خواست تا اگر در ایام تعطیلات نورو زی تحرک مشکوکی رادیدند بلا فاصله با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

سردار اشتری در پایان گفت: قرارگاه امام علی (ع) نیروی انتظامی ۷ قرارگاه فرعی دارد که زیر نظر این قرارگاه هستند و یکی از قرارگاه‌ها نیز مبارزه با سرقت است و این قرارگاه و همه قرارگاه‌ها آمادگی لازم را دارند تا در ایام نوروز به مردم خدمات‌رسانی کنند.

انتهای پیام/7008

منبع: نسیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان