۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین طاهری; مسئول پرتاب نارنجک از سوی تماشاگران نیستیم
کد خبر: ۱۴۷۶۲۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ ساعت: ۱۲:۱۱ ↗ لینک کوتاه

هواداران پرسپولیس به چه چیزی معترض بودند؟

طاهری; مسئول پرتاب نارنجک از سوی تماشاگران نیستیم

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: ما مسئول پرتاب نارنجک از سوی تماشاگران نیستیم و سازمان‌های دیگر مسئولیت آن را برعهده دارند.

طاهری; مسئول پرتاب نارنجک از سوی تماشاگران نیستیم
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، علی‌اکبر طاهری پس از تساوی یک - یک پرسپولیس مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: بازی خوبی را شاهد بودیم، ما موقعیت‌هایی را داشتیم، اما متأسفانه تبدیل به گل نشدند.

وی در مورد اعتراض هواداران پرسپولیس به نتیجه بازی عنوان کرد: ما باید چه کار کنیم؟ آنها به چه چیزی اعتراض داشتند؟ ما هم دوست داریم پرسپولیس ببرد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در واکنش به این موضوع که پرسپولیس فرصت‌های زیادی را برای گلزنی از دست می‌دهد، گفت: بحث‌های کارشناسی را باید از کادرفنی دنبال کنیم.

طاهری در پاسخ به این پرسش که آیا با توجه به اینکه پرسپولیس سخت گل می‌زند و راحت گل می‌خورد عنوان قهرمانی را کسب خواهد کرد، گفت: من امیدوارم که قهرمان شویم تا دل هواداران شاد شود. اما مسائل فنی را بهتر است از کادرفنی بپرسید.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه «با وزیر ورزش و جوانان در چه زمینه‌ای صحبت می‌کردید؟»، تصریح کرد: ما بازی را نگاه می‌کردیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه مزدک میرزایی، گزارشگر بازی عنوان کرده که پرتاب نارنجک آن هم در شرایطی که رئیس امنیت یوفا در ورزشگاه حضور دارد، مشکوک است، گفت: ما مسئول پرتاب نارنجک از سوی تماشاگران نیستیم و سازمان‌های دیگر مسئولیت آن را برعهده دارند.

طاهری در واکنش به اظهارات مهدی تاج مبنی بر اینکه از مدیران پرسپولیس و تراکتورسازی قول گرفته بودیم که امنیت ورزشگاه را برقرار کنند، خاطرنشان کرد: ما فقط بحث بلیت‌فروشی به تماشاگران را داشتیم و صحبتی در مورد امنیت ورزشگاه نکرده بودیم.

وی درباره اینکه بازیکنان پرسپولیس خیلی راحت کارت زرد می‌گیرند، گفت: اینها بحث کارشناسی است. خداحافظ!

انتهای پیام/7008

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان