۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین ۹ بوستان‌ شهر قزوین آماده پذیرش مسافران نوروزی
کد خبر: ۱۴۷۱۲۳ نویسنده: سید مهدی کاظمی تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ ساعت: ۱۵:۴۹ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین اعلام کرد:

۹ بوستان‌ شهر قزوین آماده پذیرش مسافران نوروزی

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز استان قزوین گفت: بوستان‌های شهر قزوین برای ارائه خدمات ویژه به مسافرین نوروزی آماده می‌شوند.

 ۹ بوستان‌ شهر قزوین آماده پذیرش مسافران نوروزی

سید مهدی کاظمی مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، با اشاره به اقدامات این سازمان برای ایام نوروز اظهار کرد: آراستگی و نظافت بوستان‌ها، پاکسازی فضای سبز، ساماندهی سرویس‌های بهداشتی و بازی‌گاه‌ها از جمله اقدامات آماده‌سازی بوستان‎ها برای پذیرش مسافرین در زمان ایام تعطیلات است.

وی با بیان اینکه بوستان‌هایی در شهر قزوین برای پذیرش مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است، بیان کرد: برای خدمات ویژه به مسافرین نوروزی نیروهای ثابتی برای این بوستان‌ها در نظر گرفته شده است.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها در ادامه افزود: بوستان‌های ملت، ملاخلیلا، شهید بهشتی، مطهری، ابن سینا، رز، مسجد صباح، پارک مسافر و دیگر بوستان‌هایی که  در بین مسیر و یا ورودی‌های شهر قزوین وجود دارد، به عنوان پارک‌های مسافرپذیردر ایام عید نوروز انتخاب شده است.

کاظمی با اشاره به بوستان تازه احداث ملاخلیلا، تشریح کرد: با مساحت 70هزار مربع  در جنوب شهر قزوین افتتاح شده است که امکانات ویژه ای برای پذیرایی از میهمانان نوروزی در نظر گرفته شده است.

این مسئول در پایان یادآور شد: سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین در جشنواره اسباب‌بازی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در شب عید نوروز، شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان