۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین اجرای طرح شهاب در شش منطقه استان طی سال تحصيلي آينده
کد خبر: ۱۴۷۱۲۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ ساعت: ۱۵:۱۸ ↗ لینک کوتاه

معاون آموزش ابتدایی استان قزوین مطرح کرد

اجرای طرح شهاب در شش منطقه استان طی سال تحصيلي آينده

معاون آموزش ابتدایی استان قزوین گفت: طرح شهاب در سال تحصيلي آينده در شش منطقه استان اجرا خواهد شد.

اجرای طرح شهاب در شش منطقه استان طی سال تحصيلي آينده
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، جلسه طرح شهاب با حضور معاونین، رؤسا و کارشناسان اداره کل و مناطق آموزش و پرورش استان در سالن جلسات برگزار شد.

رضا طاهرخاني، معاون آموزش ابتدایی استان ضمن خير مقدم و تشكر از همكاران ناحيه دو و البرز، به دلیل اجراي طرح شهاب اظهار کرد: طرح شهاب در سال تحصيلي آينده در شش منطقه استان اجرا خواهد شد.

وی افزود: جامعه هدف در طرح شهاب سال آینده به ترتيب براي چهار منطقه جديد آبيك، ناحيه يك قزوین، تاكستان و بوئين زهرا ویژه دانش‌آموزان پايه چهارم و براي منطقه البرز ویژه دانش‌آموزان پايه چهارم و پنجم و براي ناحيه دو قزوین ویژه دانش‌آموزان پايه چهارم، پنجم و ششم براي سال تحصيلي 96-95 می‌باشد.

معاون آموزش ابتدایی استان خاطرنشان کرد: هدف طرح شهاب، شناسايي و هدايت استعدادهاي برتر دانش‌آموزان است كه در اسناد بالادستي تعلیم و تربیت هم به آن اشاره شده است.

طاهرخانی در ادامه اضافه کرد: مقام معظم رهبري هم به موضوع شناسايي و هدايت استعدادهاي برتر دانش‌آموزان اشاره نموده‌اند، بنابراين براي اجراي هر چه بهتر اين طرح بايد از تمام ظرفيت‌هاي منطقه و استان به نحو احسن استفاده نمود.

گفتنی است در سال تحصیلی 95-94 طرح شهاب در منطقه البرز برای 4004 دانش آموز پایه چهارم و در ناحیه دو قزوین برای 3998 دانش‌آموز پایه چهارم و پنجم اجرا شد.
انتهای پیام/7003


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان