۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین بیانیه دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی قزوین به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان
کد خبر: ۱۴۷۰۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

دانشگاه علوم پزشکی قزوین؛

بیانیه دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی قزوین به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان

۱۳ آبان نماد بیداری قشر فرهيخته و نخبه جامعه يعني دانشگاهيان عليه تحقيرها، تضعيف‌ها، غارتگري‌ها و دخالت‌هاي بي حد و حصر نظام زورگوي آمريكا است .

بیانیه دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی قزوین به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان
به گزارش صبح قزوین، 13 آبان نماد بیداری قشر فرهيخته و نخبه جامعه يعني دانشگاهيان عليه تحقيرها، تضعيف‌ها، غارتگري‌ها و دخالت‌هاي بي حد و حصر نظام زورگوي آمريكا است .
13آبان روز ملي مبارزه با استكبار جهاني،‌نهاد مقاومت و پايداري ملت ستم ديده ايران و زوال قدرت اسطوره‌اي آمريكاي جهان‌خوار است .
13 آبان يادآور ماهيت استكباري آمريكا و نهاد هم‌گرايي و وحدت ملي ملت استوار و هميشه در صحنه ايران اسلامي است.
در صحنه حوادث و رخدادهاي13 آبانماه مصاديقي از پايداري و فداکاري ملت مجاهد و جوانان رشيد و انقلابي ايران در مبارزه عليه قدرت‌هاي شيطاني و استکباري وجود دارد که هريک به تنهايي مي تواند منشاء تداوم حرکت انقلاب اسلامي و ظلم‌ستيزي و آرمان گرايي نسل هاي متعهد و مؤمن اين سرزمين در بستر تاريخ قرار گيرد.
تبعيد حضرت امام خميني (ره) از ايران به ترکيه در سال 1343، کشتار وحشيانه دانش آموزان انقلابي و حماسه‌ساز در سال 1357 و تسخير لانه جاسوسي آمريکا و مرکز فرماندهي و مديريت براندازي نظام جمهوري اسلامي در سال 1358 حوادث تاريخ سازي هستند که شعار مبارزه ايرانيان غيور و غيرتمند عليه قدرت‌هايي زورگو و سلطه جو، به ويژه آمريکاي جنايتکار و تجاورزگر و جهاد بي‌امان و خستگي ناپذير آنان براي دفاع از ارزشهاي متعالي و سعادت بخش ديني، ملي و انقلابي را همواره در معرض جهانيان قرار داده‌ است.
ملت عظيم الشان ايران اسلامي، آمريکا و شيطان بزرگ را عامل اصلي گرفتاري‌هاي جهان اسلام و منشاء فتنه و توطئه عليه نظام‌و انقلاب اسلامي مي‌داند و در اين راستا به هيچ جرياني اجازه نخواهد داد با طرح شعارها و مسايل انحرافي و دروغين به اراده راسخ و عزم پولادين آنان خدشه‌اي وارد سازد.
ما دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی قزوین اعلام می داریم ‌با تعالي معنوي،‌رشد علمي و برخورداري از روحيه ي شجاعت و سلحشوري و دشمن شناسي، آمادگي مقابله فراگير در جبهه علمي و فرهنگي با جنگ افروزان نرم به سرکردگي شيطان بزرگ آمريکاي جنايتکار را داریم و ضمن اعلام اطاعت از مقام عظمای ولایت و رهنمودهای ارزنده ایشان و گرامیداشت این روز، بر لزوم وحدت ملت‌های اسلامی بویژه ملت مسلمان ایران در برابر دسیسه‌های استكبار تاكید ورزیده و همراه با آحاد مردم و فرهیختگان دانشگاهی در راهپیمایی بزرگ روز 13آبان شرکت می‌‌کنیم و بار دیگر بر اصول انقلاب اسلامی ایران تاکید خواهیم کرد.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان