۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین دادستان خانم مولاوردی را بازخواست کند/ معاون رئیس‌جمهور"کی بود کی بود من نبودم" راه انداخته/مسئولان یاد بگیرند راستگو باشند
کد خبر: ۱۴۶۴۰۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ ساعت: ۱۳:۱۷ ↗ لینک کوتاه

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی:

دادستان خانم مولاوردی را بازخواست کند/ معاون رئیس‌جمهور"کی بود کی بود من نبودم" راه انداخته/مسئولان یاد بگیرند راستگو باشند

منصور حقیقت‌پور با اشاره به صحبت‌های مولاوردی در خصوص وجود یک روستا که تمام مردان آن اعدام شده‌اند گفت: باید دید که چرا این مسئولان ذهن مردم را مشوش می‌کنند و این یک بحث بی‌ادبی و بی‌نزاکتی است و نباید مسئولان این کارها را انجام دهند. دادستان هم باید خانم مولاوردی را بخواهد و بگوید چرا این کار کرده و این حرف زاده و بعد هم رفته می‌گوید کی بود کی بود من نبودم!

دادستان خانم مولاوردی را بازخواست کند/ معاون رئیس‌جمهور"کی بود کی بود من نبودم" راه انداخته/مسئولان یاد بگیرند راستگو باشند
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، منصور حقیقت‌پور نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به صحبت‌های مولاوردی در خصوص وجود یک روستا در سیستان و بلوچستان که تمام مردان آن اعدام شده‌اند گفت: ما باید یک کمیسیونی به نام "ادب و احترام" داشته باشیم تا مسئولان ما یاد بگیرند که راستگو باشند و با ادب و احترام صحبت کنند.

وی افزود: اینکه یک مسئولی در مقام معاون ریاست جمهوری بیاید و بگوید که چنین روستایی وجود دارد و بعد هم آدرس ندهد و این کار او اعتراض مردم و نمایندگان را درپی داشته باشد، کار درستی نیست.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تصریح کرد: باید با افرادی که این حرف ها را می زنند برای مملکت هزینه‌های سنگینی را درست می‌کنند برخورد شود.

حقیقت‌پور اظهار داشت: باید دید که چرا این مسئولان ذهن مردم را مشوش می‌کنند و این بی‌ادبی و بی‌نزاکتی است و نباید مسئولان این کارها را انجام دهند. دادستان هم باید خانم مولاوردی را بخواهد و بگوید چرا این کار کرده و این حرف را زده و بعد هم رفته می‌گوید کی بود کی بود من نبودم!

انتهای پیام/7008

منبع: دانا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان