۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین سرخاب; دهنوی روی داور آب پاشید اما از او گذشت/ داوری‌ها به سود تیم‌های پولدار است
کد خبر: ۱۴۶۳۶۸ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

سرخاب; دهنوی روی داور آب پاشید اما از او گذشت/ داوری‌ها به سود تیم‌های پولدار است

سرمربی آلومینیوم هرمزگان گفت: بازیکن حریف روی داور آب پاشید اما داور از او گذشت و برخوردی با او نکرد.

سرخاب; دهنوی روی داور آب پاشید اما از او گذشت/ داوری‌ها به سود تیم‌های پولدار است

عباس سرخاب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ،در خصوص شکست آلومینیوم هرمزگان مقابل خونه به خونه اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم. در واقع ما از لحاظ فنی مقابل هیچ تیمی کم نمی‌آوریم. در این بازی هم یک گل پیش افتادیم اما در ادامه شرایطی به وجود آمد که شیرازه تیم از هم پاشید.

وی ادامه داد: در یک صحنه بازیکن حریف که قاسم دهنوی بود روی داور آب پاشید اما داور مسابقه از این مسئله گذشت. برایم جای تعجب دارد که کارشناس داوری در برنامه تلویزیونی می‌گوید بازیکن قصد داشته آب را روی زمین بریزد. این چه نظری است که می‌دهند؟! در گل دوم حریف هم صد در صد آفساید اتفاق افتاد. داور و کمک داور هم این مسئله را دیدند اما نخواستند آن را اعلام کنند.

سرمربی آلومینیوم هرمزگان در مورد اینکه آیا شکایتی به کمیته داور خواهند کرد، گفت: صد در صد اینگونه است. چرا که ما در دیدارهای گذشته از این موضوع لطمه خوردیم. ما در بازی‌هایی از داوری لطمه می‌خوریم که حریفا‌ن‌مان جزو تیم‌های پولدار به حساب می‌آیند و وضع اقتصادی خوبی دارند.

سرخاب در مورد اینکه آیا معتقد است این تیم‌ها بداخلاقی‌هایی انجام دهند، گفت: الله اعلم. نمی‌توانم در این باره صحبت کنم.

وی با اشاره به صحبت‌های میرشاد ماجدی سرپرست خونه به خونه و اینکه چرا تیم آلومنیوم مقابل ماشین‌سازی حاضر نشده، تاکید کرد: ما قصد سفر به تبریز را داشتیم حتی هتل هم رزرو کرده بودیم اما بازیکنان‌مان اعتصاب کردند.نمی‌توانستیم با 7-8 بازیکن به مصاف ماشین‌سازی برویم. هم اکنون هم پیگیر این مسئله هستیم تا بازی برگزار شود چرا که نمی‌خواهیم سه امتیاز راحت به ماشین‌سازی بدهیم.

سرمربی آلومینیوم هرمزگان در مورد مشکلات این تیم گفت: مشکلات ما پابرجاست. نمی‌دانم چرا کسی رسیدگی نمی‌کند. یک درگیری سیاسی در استان به وجود آمده که بین بخش خصوصی و دولتی مسائلی به وجود آمده است و این وسط ما متضرر شده‌ایم. نمی‌دانم استاندار هم چرا کمک نمی‌کند. امیدوارم هر چه زودتر این مشکلات برطرف شود و آبروی استان حفظ شود.

انتهای پیام/ا

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان