۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین تصویب بودجه سال ۹۵ شهرداری قزوین
کد خبر: ۱۴۵۷۱۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ ساعت: ۹:۵۷ ↗ لینک کوتاه

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین خبر داد:

تصویب بودجه سال ۹۵ شهرداری قزوین

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: پس از سه هفته بررسی کارشناسی و دقیق پارلمان محلی قزوین، بودجه سال ۹۵ شهرداری قزوین تصویب شد.

تصویب بودجه سال ۹۵ شهرداری قزوین

فرج الله فصیحی رامندی رئیس شورای شهر قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، اظهار کرد: بودجه سال گذشته شهرداری قزوین 442 میلیارد تومان بود که امسال با 20 درصد افزایش به رقم 475 میلیارد تومان رسید که مجموعه شهرداری و سازمان‌های تابعه را دربر‌می‌گیرد.

 وی همچنین میزان افزایش 20 درصدی را شامل 17 درصد در هزینه‌های جاری و سه درصد در هزینه‌های عمرانی دانست و گفت: از رقم 475 میلیارد تومان،38 درصد( 158 میلیارد تومان) به بودجه جاری و 62 درصد (316 میلیارد تومان) نیز به بودجه عمرانی اختصاص داده شده است.

فصیحی‌رامندی عنوان کرد: در تمامی زمینه‌ها به خصوص در حوزه حمل و نقل و ترافیک، احداث تقاطع‌های غیر همسطح، توسعه فضای سبز و بوستان ملی باراجین اعتبار لازم پیش بینی شده است و در سال جدید تلاش برای جذب اعتبارات ملی به مقدار 15 میلیارد تومان برای باراجین ادامه دار خواهد بود و ضمن اینکه پنج میلیارد دیگر نیز آورده شهرداری خواهد بود.

 این مسئول در رابطه با توسعه پروژه باراجین اظهارداشت: در فاز دوم پروژه، توسعه بوستان باراجین در دستور کار قرار می گیرد و بر این اساس 450 هکتار به فاز اول افزوده می شود.

وی با اشاره به پروژه های بخش فرهنگی اظهارداشت: احداث دو فرهنگسرای جدید و تلاش برای ساخت دو فرهنگسرای دیگری که در بودجه مصوب سال قبل دیده شده است و اعتبار لازم پیش بینی می شود.

 رئیس شورای شهر قزوین اقدامات عمرانی شهرداری قزوین در سال گذشته را خوب و مطلوب ارزیابی و تصریح کرد: شهرداری قزوین با اقدامات خود در حوزه عمرانی سیمای شهری را تا حدودی تغییر داده و در حوزه ترافیک نیز اقدامات قابل قبولی انجام داده است.

 فصیحی رامندی در پایان گفت: درباره پروژه‌های عمرانی همانند مرمت و بازسازی آسفالت معابر، ساماندهی امامزاده حسین (ع)، احداث دو پل عابر پیاده، مرمت و احیای مجموعه تاریخی و فرهنگی سعدالسلطنه، احداث سه بوستان جدید، آماده سازی و جدول گذاری نواحی منفصل در چوبیندر، نجف آباد و وثوق آباد، نوسازی و بازسازی ناوگان اتوبوسرانی و روکش آسفالت معابر سطح شهر از پروژه های بزرگ در دست اقدام به شمار می‌آید.

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان