۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین بابک زنجانی بخواهد منابع را بازگرداند، بانک مرکزی سهولت ایجاد می‌کند/ ما هم ذی‌نفع هستیم
کد خبر: ۱۴۵۴۲۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ ساعت: ۱۳:۵۱ ↗ لینک کوتاه

سیف:

بابک زنجانی بخواهد منابع را بازگرداند، بانک مرکزی سهولت ایجاد می‌کند/ ما هم ذی‌نفع هستیم

رئیس‌کل بانک مرکزی درباره منافع نهاد متبوعش از بازپرداخت بدهی‌های بابک زنجانی گفت: این بدهی‌ها مستقیماً بدهی‌های نفتی است اما حتماً بانک مرکزی هم از این موضوع منتفع می‌شود.

بابک زنجانی بخواهد منابع را بازگرداند، بانک مرکزی سهولت ایجاد می‌کند/ ما هم ذی‌نفع هستیم
به گزارش سرویس اقتصادی  صبح قزوین ، ولی‌الله سیف رئیس کل بانک مرکزی در خصوص آخرین اقدامات نهاد متبوعش برای تسویه مطالبه وزارت نفت توسط بابک زنجانی متهم بزرگ نفتی اظهار داشت: بانک مرکزی در دوره بررسی این پرونده، همکاری کامل و جامع خصوصاً از ابعاد تخصصی آن با مقام قضایی داشته و خوشبختانه با دقت به این پرونده رسیدگی شده است.

وی با بیان اینکه زنجانی در زمان‌هایی ادعاهایی داشته و بانک مرکزی هم همراهی می‌کرده، افزود: متهم قادر به انجام نوع اقدامی که می‌خواست اجرا کند نبود، والّا می‌توانست حتی در زمان تحریم این کار را انجام دهد، الآن هم شرایط مهیاست و اگر واقعاً بخواهد منابع را بازگرداند و همّ این کار را داشته باشد، بانک مرکزی به‌سهولت زمینه‌اش را فراهم می‌کند و می‌تواند اجرا شود.

رئیس کل بانک مرکزی درباره منافع نهاد متبوعش از بازپرداخت بدهی‌های بابک زنجانی تصریح کرد: بانک مرکزی حتماً از این موضوع منتفع می‌شود اما این بدهی‌ها مستقیماً بدهی‌های نفتی است.

انتهای پیام/7008

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان