۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین مهلت پذیرش اسناد هزینه درمانی بیمه تکمیلی تمدید شد
کد خبر: ۱۴۵۱۹۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ساعت: ۱۳:۱۳ ↗ لینک کوتاه

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشور:

مهلت پذیرش اسناد هزینه درمانی بیمه تکمیلی تمدید شد

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشور از تمدید مهلت پذیرش اسناد هزینه درمانی بیمه‌شدگان درمان صندوق بازنشستگی کشور تا روز ۲۷ اسفند ماه سال ۹۴ خبر داد.

مهلت پذیرش اسناد هزینه درمانی بیمه تکمیلی تمدید شد
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، عباس رشیدی مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشور در خصوص بیمه شدگانی که تاکنون اسناد مربوط به درمان خود را در زمان معین نشده ارائه نکرده اند، اظهار داشت: این افراد می توانند برای دریافت سهم خسارت درمان تا روز پنج شنبه 27 اسفند ماه سال 94 با ارائه اسناد درمانی خود به یکی از شعب شرکت آتیه سازان حافظ که طرف مقابل قرارداد صندوق در سراسر کشور هستند،مراجعه کنند.

وی در رابطه با افرادی که اسناد مربوط به درمان خود را که از تاریخ یک شهریور ماه 1393 تا یک شهریور ماه 1394است، ارائه نکرده اند گفت: بیمه شدگان می توانند در مهلت تعیین شده مدارک خود را تحویل دهند تا برای سهم خسارت درمان آن‌ها اقدامات لازم انجام شود.

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشور بیان کرد: از حساب بازنشستگانی که مایل به ثبت نام هستند ، ماهیانه مبلغ بیست هزار تومان به ازای هر فردی که تحت تکلف سرپرست خانوار است ، کسر می شود.

انتهای پیام/7008

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان