۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین پلیس از هیچ تخلفی چشم پوشی نمی‌کند
کد خبر: ۱۴۵۰۹۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ساعت: ۱۱:۳۷ ↗ لینک کوتاه

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا:

پلیس از هیچ تخلفی چشم پوشی نمی‌کند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با اشاره به نزدیک شدن ایام نوروز و آغاز سفرها گفت: قانونمندی و انضباط در ترافیک باعث به وجود آمدن سلامت و آرامش در سفر می‌شود.

پلیس از هیچ تخلفی چشم پوشی نمی‌کند
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، سردار تقی مهری، با اشاره به نزدیک شدن ایام نوروز و آغاز سفرها اظهار کرد: قانونمندی و انضباط در ترافیک باعث به وجود آمدن سلامت و آرامش در سفر می شود.

وی ادامه داد: امیدواریم که در سال 95 و با شروع سفرهای نوروزی، هموطنان در کنار رعایت قوانین، با نشاط بیشتری به مسافرت بروند تا شاهد وقوع حوادث کمتری در سال جدید باشیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با بیان اینکه "کمیته ویژه طرح ترافیک نوروزی سال 95 "با تجربیات خوب همکاران در سال های گذشته برگزار شده است، گفت: امسال نیز از 25 اسفند ماه رزمایش طرح ترافیکی نوروز در سراسر کشور اجرا می شود.

وی تصریح کرد: افرادی که در این ایام مرتکب تخلف می شوند و آرامش دیگران را برهم می زنند، بدانند که پلیس با قاطعیت تمام و طبق قانون با آن ها برخورد می کند.

سردار مهری گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از هیچ گونه تخلفی چشم پوشی نمی کند چراکه این افراد جان مردم را به خطر می اندازند.

انتهای پیام/7008

منبع: ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان