۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین نظارت دامپزشکی قزوین بر تولید و عرضه مرغ منجمد
کد خبر: ۱۴۴۹۹۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ساعت: ۹:۲۲ ↗ لینک کوتاه

نظارت بر نگهداری محصولات؛

نظارت دامپزشکی قزوین بر تولید و عرضه مرغ منجمد

از ابتداي سال جاري تا كنون بيش از ۵۰۰ تن مرغ منجمد در سطح كشتارگاه هاي طيور شهرستان قزوين با نظارت مسئولین فنی و کارشناسان دامپزشکی توليد شده است.

نظارت دامپزشکی قزوین بر تولید و عرضه مرغ منجمد
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، رئيس اداره دامپزشكي شهرستان قزوين گفت: عليرغم يكسان بودن چرخه توليد مرغ منجمد با مرغ گرم ، توليد و عرضه مرغ منجمد تابع شرايطي است كه قسمتي از آن مربوط به سطح امكانات كشتارگاهي و مراكز عرضه و قسمتي نيز به كيفيت مرغ بر مي­گردد ، از جمله داشتن خطوط كشتار استاندارد و تونل هاي انجماد سريع و سيستم بسته بندي خاص اين محصول و همچنين ويژگي­هاي مرغ از قبيل سن و سايز و وزن مرغ و نداشتن چربي محوطه بطني و... ، لذا نظارت بر توليد و عرضه آن از حساسيت هاي ويژه اي برخوردار است .
دکتر عیسی غیاث یزدی اظهار داشت: كارشناسان نظارت بر بهداشت عمومی ومواد غذایی اين اداره ، علاوه بر برنامه نظارت دوره اي بر مراكز توليد و عرضه محصولات دامي ، برنامه ويژه و مستمري برای نظارت بر نگهداري و عرضه اين فرآورده استراتژيك دارند تا مصرف كنندگان عزيز بتوانند ازمحصولات با كيفيت و مناسب استفاده نمایند.
در همين راستا از هموطنان عزيز درخواست مي گردد هنگام خرید به تاریخ تولید و انقضا فراورده دقت نمایند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق سامانه 1512 و یا سامانه پیامکی 50001512 به اداره دامپزشکی گزارش نمایند.

انتهای پیام/7008

منبع: دامپزشکی قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان