۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین شرکت بیش از ۱۱ هزار نفر در مسابقه کتابخوانی «امت واحده»
کد خبر: ۱۴۴۹۶۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ساعت: ۸:۳۰ ↗ لینک کوتاه

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین خبر داد:

شرکت بیش از ۱۱ هزار نفر در مسابقه کتابخوانی «امت واحده»

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین از شرکت ۱۱ هزار و ۷۰۰ نفر از سراسر کشور در مسابقه کتابخوانی «امت واحده» خبر داد.

شرکت بیش از ۱۱ هزار نفر در مسابقه کتابخوانی «امت واحده»
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ، حجت الاسلام علی رمضانی بیان کرد: با توجه به نام‌گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان دولت، ملت همدلی و هم ‌زبانی، کتابی با عنوان «امت واحده» از سوی دبیرخانه کانون‌‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین و با حمایت ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور به چاپ رسید.

وی ادامه داد: این کتاب توسط جمعی از اساتید دانشگاه بین ‌المللی امام خمینی(ره) قزوین و جمعی از روحانیون گردآوری ‌شده که به تعداد 5 هزار جلد در سطح کانون‌های مساجد استان توزیع شد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین اضافه کرد: مسابقه کتابخوانی امت واحده با هدف ترویج وحدت، همدلی و هم‌ زبانی در جامعه اسلامی، در کانون‌های مساجد استان قزوین و همچنین به صورت اینترنتی در کانون‌های مساجد سراسر کشور برگزار شد.

وی اعلام کرد: در این مسابقه کتابخوانی در استان قزوین 5 هزار و 700 نفر از 80 کانون فرهنگی هنری در پنج منطقه استان قزوین شرکت کرده و پاسخنامه سوالات را برای ما ارسال کردند.

رمضانی عنوان کرد: در سطح کشور نیز این مسابقه به صورت اینترنتی برگزار شد و 6 هزار نفر شرکت کرده و پاسخ سوالات این مسابقه را به صورت پیامکی برای دبیرخانه کانون‌های مساجد استان قزوین ارسال کردند.

وی اعلام کرد: از میان شرکت کنندگان در این مسابقه، به 110 نفر که به قید قرعه انتخاب شدند، کارت هدیه یک میلیون ریالی در روز 18 اسفند و در مراسم سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اهدا خواهد شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: برندگان این مسابقه 80 نفر از قزوین و 30 نفر از سطح کشور هستند.

انتهای پیام/7003

منبع: روابط عمومی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان