۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین جشنواره قلم ویژه مدارس آموزش از راه دور در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۱۴۴۹۶۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ساعت: ۸:۲۳ ↗ لینک کوتاه

به منظور کیفیت بخشی به فعالیت‌های آموزشی و پرورشی؛

جشنواره قلم ویژه مدارس آموزش از راه دور در قزوین برگزار می‌شود

نخستین جشنواره قلم مدارس آموزش از راه دور استان به منظور کیفیت بخشی به فعالیت‌های آموزشی و پرورشی و رشد خلاقیت و ایده پردازی تفکرات کارآفرین برگزار می‌شود.

جشنواره قلم ویژه مدارس آموزش از راه دور در قزوین برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، نخستین جشنواره قلم ویژه معلمان و دانش‌آموزان مدارس آموزش از راه دور استان قزوین در راستای توسعه و تعميق خلاقیت، نوآوری، کارآفرینی برگزار می‌شود.
این جشنواره به منظور کیفیت بخشی به فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس مذکور و پرورش خلاقیت و رشد ایده پردازی تفکرات کارآفرین برنامه ریزی شده است.

شرکت کنندگان در اولین دوره از جشنواره قلم در سال تحصیلی 95-1394 صرفا دانش‌آموزان و معلمان مدارس آموزش از راه دور می‌باشند.
کلیه ایده‌ها و طرح‌های دانش‌آموزی باید در یکی از سطوح خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی باشد.

هدف از برگزاری جشنواره قلم در مدارس آموزش از راه دور ایجاد فرصت‌های برابر آموزشي و پرورشي برای دانش‌آموزان مدارس آموزش از راه دور در مقایسه با دانش‌آموزان مدارس عادی، ایجاد انگیزه و نشاط فرهنگي و خودباوری، ارتقای سطح کیفی فعالیت‌ها، تشویق و ترغیب دانش‌آموزان به ارائه فکرهای نو، استفاده از ابزارهای نوین آموزشي در جهت تعامل هدفمند خانواده و متولیان تعلیم و تربیت می‌باشد.

جشنواره قلم در چهار محور شامل خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی ویژه دانش‌آموزان، ارائه روشی نو در تولید محتوای الکترونیکی ویژه معلمان، همفکری، همکاری، همراهی و تحقق مشارکت ویژه خانواده و خاطره نگاری و ثبت تجربیات ارزنده ویژه طرح نگار برگزار می‌شود.

علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به پایگاه اطلاع رسانی ghalam.medu.ir مراجعه نمایند.
مهلت ثبت نام و ارسال طرح به دبیرخانه این جشنواره تا پایان اسفند ماه 1394 می‌باشد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان