۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین کنسرت "مهربانی" به نفع کودکان کار در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۱۴۴۹۵۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ساعت: ۸:۲۶ ↗ لینک کوتاه

به همت جمعی از فعالان فرهنگی و اجتماعی استان؛

کنسرت "مهربانی" به نفع کودکان کار در قزوین برگزار می‌شود

کنسرت "مهربانی" به نفع کودکان کار و با همت موسسه پناه کودکان کار و گروه هنری فریده مدبر در قزوین برگزار می‌شود.

کنسرت "مهربانی" به نفع کودکان کار در قزوین برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛  موسسه پناه کوکان کار در حدود 4 سال است که فعالیت خود را در راستای حمایت از کودکان کار آغاز کرده است.

در حال حاضر در حدود 150 کودک کار به صورت مستقیم و غیرمستقیم تحت حمایت‌های تربیتی و آموزشی این موسسه قرار دارند و پزشکان، روانشناسان، مددکاران و مربیان زیادی بدون هیچ چشم‌داشتی تنها برای دیدن لبخند خدا روی لبهای این بچه‌ها با  موسسه پناه کودکان کار همکاری می‌کنند.
علاوه بر مشکلات معیشتی، این کودکان با مسائل فرهنگی و تربیتی بسیاری مواجه هستند که اگر در زمان درست فکری به حال آن نشود و از چنین موسسات مردم نهادی حمایت نگردد همه ما به شکلی مسئول خطاها و انحراف اینگونه کودکان در محیط خانواده و جامعه خواهیم بود.

رسیدن به جامعه‌ای امن تلاش و همت همه جانبه مسئولین و مردم را می‌طلبد؛ اگر هر فرد به حد توان و ظرفیت خود برای داشتن جامعه‌ای سالم تلاش کند قطعا آمار بزهکاری در کشور بسیار کاهش می‌یابد و سود حاصل از این همت جمعی شامل همه مردم خواهد شد.

این موسسه مردم نهاد توسط  افراد دلسوز داوطلب و خیرین اداره می‌شود؛ با وجود تمام مشکلاتی که مسئولین این مجموعه با آن مواجهه هستند امیدوارانه به تلاش و فعالیت خود برای حفظ چنین مأمنی ادامه می‌دهند.
بانیان این امر پسندیده این روزها درصدد هماهنگی و برنامه ریزی‌های لازم برای اجرای کنسرتی به نفع موسسه پناه کودکان کار هستند.

خانم مسگرچیان مسئول موسسه پناه کودکان کار می‌گوید: این کنسرت برای اولین بار در استان توسط این موسسه و با همکاری فریده مدبر مدرس با سابقه موسیقی کودک برگزار می‌شود.

وی ادامه می‌دهد: کنسرت مهربانی اجرای موسیقی کودک برای کودک است و توسط هنرجویان بانوی هنرمند قزوینی در 8 قطعه به صورت اجرای گروهی و اجرای دونوازی و تکنوازی برگزار می‌شود.
این مسئول با اشاره به اهداف تدارک و برنامه‌ریزی این برنامه اضافه می‌کند: اجرای موسیقی کودک برای کودک با هدف درگیرشدن ذهن کودکان با پدیده کودکان کار و انتقال این حس به سطح وسیع‌تری از جامعه برگزار می‌شود.

مسگرچیان مطرح می‌کند: در این کنسرت قطعاتی از موسیقی اصیل ایرانی، موسیقی فولکلور (محلی) و موسیقی کلاسیک توسط کودکان اجرا خواهد شد.

اجرای کنسرت روز جمعه چهاردهم اسفندماه در فرهنگسرای هشت بهشت در دو سانس و در ساعت‌های 17 الی 19 و 19 الی 21 انجام خواهد شد.

علاقمندان می توانند برای تهیه بلیط به فرشگاه سه ستاره (مجتمع نارون) با شماره تماس 0910588477 و فروشگاه سل دو (میدان میرعماد) با شماره تماس 02833325181 مراجعه کنند.

انتهای پیام/9003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان