۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات خط بطلانی بر یاوه های دشمن زد
کد خبر: ۱۴۴۵۵۵ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات خط بطلانی بر یاوه های دشمن زد

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در پیامی حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات را خط بطلانی بر یاوه‌گویی‌های دشمنان عنوان کرد.

حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات خط بطلانی بر یاوه های دشمن زد

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در پیامی حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات را خط بطلانی بر یاوه‌گویی‌های دشمنان عنوان کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر صبح قزوین ( صبح قزوین )، منطقه کهگیلویه و بویراحمد، آیت‌الله سیدشرف‌الدین ملک‌حسینی منتخب مردم استان در انتخابات مجلس خبرگان رهبری در این پیام آورده است: آفرین بر ملت غیور ایران که با اقتداء به قائد عظیم‌الشأن خود بازهم عزت و شکوه آفریدند.

حضور فهیمانه مردم انقلابی و دیندار بار دیگر بر یاوه‌ها و بافته‌های دشمن خط بطلان زد و قلب صاحب انقلاب امام عصر ارواحنافداه را شاد کرد.

مردم با بصیرت که در دو انتخاب بزرگ مشارکت چشم‌گیر کردند، یأس را به اردوی دشمن حواله دادند. مردم عزتمند و شکوه آفرین استان کهگیلویه و بویراحمد مثل انتخابات‌های گذشته درخشش خیره کننده از خود نشان دادند و این حضور لایق تقدیر و تکریم است. قلباً سپاس می‌گویم و تشکر می‌کنم.

البته انتظار می‌رود همه داوطلبان در دو انتخابات قاعده‌های موفقیت و عدم موفقیت در عرصه رقابت را رعایت کنند، تا مبادا خدای ناکرده رفتاری ناشایست بروز کند. هر فرد موفق و پیروز خود را نماینده کل مردم بداند هر چند در چنین رقابتی پیروز واقعی مردم عزیزملت ایران و امت فهیم استانمان هستند.

میراث هر انتخابات باید افزایش درایت سیاسی و اجتماعی باشد و باید این میراث را پاس داشت. مردم انتخابگرِ براساس ارزش‌های اسلام و انقلاب، هماره بر همان ارزش‌ها خواهند ماند و دشمن خویش را که پیوسته به ضدیت با ارزش‌ها فرامی خواند، به خاک ذلت و مذلت خواهند نشاند.

آنچه از مردم ایران رخ داد آخرین حرکت طوفانی آنان علیه دشمن نخواهد بود و این امت بی‌دریغ و در هر زمان با پیروی از آموزه‌های دینی طوفانی سهمگین علیه دشمن خواهند بود. از همه کاندیدها که با عرضه خویش در یک مصاف و رقابت سیاسی و اجتماعی در شور و نشاط جامعه نقش آفرینی کردند تشکر می‌کنم. از تمامی دست اندرکاران اجرا و نظارت و بازرسی بر هر دو انتخابات و نیز همه عزیزانی که در امنیت، سلامت و نظم برگزاری آن موثر بودند، کمال سپاسگزاری را دارم.

رسانه‌ها و در رأس آن صدا و سیما که در افزایش بصیرت و اندیشه ورزی جامعه تلاش کردند در خور تقدیرند و اگر حرکتی غیر قابل دفاع در این ایام رخ داد، نیازمند اصلاح است و بی شک همگان در جهت اصلاح تلاش خواهند کرد و ان‌شاءالله از فردا دغدغه توسعه فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی استان نصب‌العین همه باشد. از تمام کسانی که به حقیر ابراز محبت و اعتماد کردند و همچنین کاندیداهایی که در سخنرانی‌های خود ابراز لطف کردند، صمیمانه قدردانی می‌کنم و پاداش را از ایزد منان می‌طلبم.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان