۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین شعار "زنده باد مخالف من" نگاهش به جریان های داخل نظام است نه آمریکا و دشمنان انقلاب
کد خبر: ۱۴۴۴۵۸ نویسنده: مهدی یعقوبی تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ساعت: ۱۰:۲۲ ↗ لینک کوتاه

مسئول شاخه جوانان حزب ندای ایرانیان در قزوین:

شعار "زنده باد مخالف من" نگاهش به جریان های داخل نظام است نه آمریکا و دشمنان انقلاب

مسئول شاخه جوانان حزب ندای ایرانیان در قزوین گفت: شعار زنده باد مخالف من نگاهش به جریانات درون نظام است و هیچ گاه ربطی به معاندین و دشمنان نظام ندارد و هدف این شعار آمریکا و مخالفان انقلاب اسلامی نبوده است.

شعار "زنده باد مخالف من" نگاهش به جریان های داخل نظام است نه آمریکا و دشمنان انقلاب
مهدی یعقوبی، مسئول شاخه جوانان حزب ندای ایرانیان در قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، با اشاره به در دست داشتن دست نوشته‌ای که در روز 22 بهمن در راهپیمایی در دست داشته است، اظهار کرد: در این روز دست نوشته‌ای با عنوان"امروز شعار مرگ سر نمی‌دهیم" و " زنده باد مخالف من" در دست داشتم که توسط دوستانم داده شده بود و ربطی به حزب ندای ایرانیان نداشت.

استفاده از شعار" من امروز شعار مرگ سرنمی‌دهم"در راهپیمایی 22 بهمن یک کج‌سلیقگی بود

وی در ادامه افزود: در راهپیمایی که حضور داشتم و این برگه به دست من داده شد زیاد به محتوای آن دقت نکردم و توجهم به شعار "زنده باد مخالف من" بود.



یعقوبی ادامه داد: شعار زنده باد مخالف من نگاهش به جریانات درون نظام است و هیچ گاه ربطی به معاندین و دشمنان نظام ندارد و هدف این شعار آمریکا و مخالفان انقلاب اسلامی نبوده است.
وی اذعان کرد: اگر دقت بیشتری در راهپیمایی صورت می‌گرفت، بهتر بود و تا حدود زیادی این شعار در آن روز یک کج سلیقگی بود، با اینکه نگاهش به خارج از کشور نبود اما بهتر بود در این راهپیمایی استفاده نمی‌شد تا شائبه انگیز نباشد.

پسندیده نیست جریان‌های سیاسی داخل نظام برای جناح مقابل خود آرزوی مرگ کنند


مسئول شاخه جوانان حزب ندای ایرانیان در قزوین یادآور شد: حضور همه ما (اصلاح طلبان، اصولگرایان و سایر افراد) در راهپیمایی 22 بهمن نشان دهنده این است که به آرمان‌های انقلاب و اهداف امام راحل پایبند هستیم.
وی بیان کرد: این نگاه پسندیده نیست که جریان‌های سیاسی داخل نظام برای جناح مقابل خود آرزوی مرگ کنند، از این جهت که جریان‌های سیاسی با تعریف در چارچوب نظام در حال فعالیت هستند و نباید برای یکدیگر آرزوی مرگ داشته باشند.
این فعال سیاسی اصلاح طلب درباره انتشار دست نوشته تبریک گویی دهه فجر به حجت الاسلام حسن خمینی و خانواده امام در روز راهپیمایی 22 بهمن ابراز کرد: فارغ از اینکه این شعار به رد صلاحیت یا احراز صلاحیت نشده‌ها نگاه داشته یا خیر، دلگرم کننده است؛ بدین جهت که اگر امام راحل در شکل گیری انقلاب نقش داشته است امروز خانواده ایشان نیز در حفظ آرمان‌های انقلاب و دوام و تثبیت نظام نقش مهمی دارند.


وی تصریح کرد: مردم ایران پس از 37 سال به خاندان امام تبریک می‌گویند که از این بُعد برای ما دلگرم کننده است چون محبت و مودت خاندان ایشان در دل مردم ما زنده بوده و آن جوانی که این دست نوشته را در دست داشته همین نگاه را داشته است.
یعقوبی در پایان گفت: اصلاح طلبان هم همیشه بر قانونمداری تاکید کرده‌اند و در این انتخابات هم با وجود عدم تائید صلاحیت گزینه‌های آنها، اما بسیار پرشور در انتخابات حاضر شدند و نکته مهم برای ما سربلندی انقلاب و حضور پرشور مردم بود و این موضوع یعنی تمکین به قانون.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان