۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین «خندوانه»، «دورهمی» و «گل و بلبل» به نوروز رسیدند/ تدارک ویژه سیما برای تحویل سال
کد خبر: ۱۴۴۰۳۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ ساعت: ۱۳:۱۳ ↗ لینک کوتاه

جزئیات برنامه‌های نوروزی

«خندوانه»، «دورهمی» و «گل و بلبل» به نوروز رسیدند/ تدارک ویژه سیما برای تحویل سال

معاون سیما از جزئیات برنامه‌های نوروزی و ادغام شبکه‎‌های تلویزیونی خبر داد.

«خندوانه»، «دورهمی» و «گل و بلبل» به نوروز رسیدند/ تدارک ویژه سیما برای تحویل سال
به گزارش سرویس فرهنگی  صبح قزوین ، علی‌‌اصغر پورمحمدی معاون سیما رسانه ملی در خصوص برنامه‌های نوروز سال 95 سیما گفت: برای نوروز سال 95 سه الی چهار سریال آماده کرده‌ایم سریال شبکه اول و دوم سیما مشخص است اما برای شبکه سه و پنج هنوز قطعی نشده است.

وی ادامه داد: همچنین پخش‌ فیلم‌های سینمایی ایرانی و خارجی خوبی را برای مخاطبان خواهیم داشت.

پورمحمدی در خصوص پخش سری جدید «خندوانه» اظهار داشت: سری جدید «خندوانه» را برای نوروز خواهیم داشت. همچنین برنامه «دورهمی» برای شبکه نسیم و برنامه «گل و بلبل» را برای شبکه دوم سیما آماده داریم.

وی افزود: شبکه‌های سیما هم برای سال تحویل برنامه‌های خوبی را در نظر گرفته‌اند.

پورمحمدی در خصوص برنامه «سه‌ ستاره» عنوان کرد: «سه ستاره» قرار است برنامه‌های یک سال اخیر سیما را بررسی کنند. برای این کار مدت زمانی را مشخص کردند و آماری را هم مدنظر قرار دادند. همچنین شبکه‌ها برنامه‌هایی را فرستادند که با هم مقایسه شده است و پخش می‌شوند.

وی در خصوص برنامه‌های سال 95 اظهار داشت: در سال جدید امکان این است که چند شبکه با هم ادغام شوند چرا که از لحاظ بودجه مشکل داریم و با این کار می‌توانیم شاهد چند برنامه خوب از یک شبکه باشیم. برنامه‌ای که سیما و سازمان پیش‌بینی می‌کند این است که تعداد برنامه‌ها کم شود و برنامه‌های جذابی را برای مخاطبان تهیه کنیم.

پورمحمدی در خصوص مخاطب‌پسند بودن برنامه‌ها در نوروز خاطرنشان کرد: به هر حال برنامه‌ها در نوروز باید تفریحی و سرگرمی باشند و رویکرد سازمان هم همین است.

انتهای پیام/7008

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان