۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین حال آیت‌الله واعظ طبسی نامساعد است/ سطح هوشیاری ایشان پایین است/ تیم پزشکی تا آخرین لحظه تلاش خود را می‌کند
کد خبر: ۱۴۳۴۸۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۹ ساعت: ۱۳:۲۷ ↗ لینک کوتاه

وزیر بهداشت پس از عیادت مجدد از نماینده ولی فقیه در خراسان:

حال آیت‌الله واعظ طبسی نامساعد است/ سطح هوشیاری ایشان پایین است/ تیم پزشکی تا آخرین لحظه تلاش خود را می‌کند

وزیر بهداشت در حاشیه عیادت از آیت الله واعظ طبسی حال ایشان را نامساعد اعلام کرد و گفت: همه امکانات و تجهیزات پزشکی برای درمان ایشان فراهم است.

حال آیت‌الله واعظ طبسی نامساعد است/ سطح هوشیاری ایشان پایین است/ تیم پزشکی تا آخرین لحظه تلاش خود را می‌کند
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، سید حسن هاشمی صبح امروز در حاشیه عیادت مجدد از آیت الله واعظ طبسی با اشاره به این که روز گذشته به دنبال خونریزی مغزی و به دلیل توقف تنفسی که نزدیک به ۳۰ دقیقه بوده سیستم مغز و اعصابشان دچار آسیب می شود، افزود: در حال حاضر سیستم گوارشی و تنفسی ایشان کار می کند اما سطح هوشیاری پایینی دارند و نسبت به دیشب حال ایشان تفاوتی نکرده است.

هاشمی در مورد روند درمان آیت الله واعظ طبسی افزود: شرایط ایشان چندان مساعد نیست ولی ما به عنوان تیم پزشکی تا آخرین لحظه تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد و همه تجهیزات پزشکی، دارویی و درمانی فراهم است و تا جایی که مرتبط با علم و در دست ما باشد برای درمان ایشان تلاش می کنیم.

گفتنی است دکتر هاشمی دیشب پس از اطلاع از کسالت و بستری شدن آیت الله واعظ طبسی راهی مشهد شد تا از وی در بیمارستان امام رضا(ع) عیادت کند.

آیت الله واعظ طبسی ساعاتی پس از شرکت در انتخابات و انداختن رای خود به صندوق، دچار عارضه تنفسی شده و در بیمارستان بستری شد.

انتهای پیام/7008

منبع: صبح توس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان