۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین بپای خصوصی در پرسپولیس؟ آدم از شنیدن حرف های رویانیان خنده اش می گیرد
کد خبر: ۱۴۳۴۳۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۹ ساعت: ۱۱:۵۵ ↗ لینک کوتاه

صادقیان:

بپای خصوصی در پرسپولیس؟ آدم از شنیدن حرف های رویانیان خنده اش می گیرد

هافبک ریزنقش و تکنیکی صبای قم گفت: دایی به من گفت که از نظر اخلاقی کاملا عوض شده‌ای و خیالم از این بابت راحت شده است.

بپای خصوصی در پرسپولیس؟ آدم از شنیدن حرف های رویانیان خنده اش می گیرد
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، پیام صادقیان روزهای پرتنشی را در پرسپولیس پشت سر گذاشت؛ روزهایی که محمد رویانیان مدعی شده بود برایش بپای خصوصی گذاشته بوده تا به انحراف کشیده نشود اما صادقیان این کار مدیرعامل سابق پرسپولیس را درست نمی‌داند و معتقد است آدم از حرف‌های رویانیان خنده‌اش می‌گیرد.

اظهارات صادقیان را در ادامه می خوانید:

* نیم‌فصل دوم به صبای قم پیوستی تا این‌جای کار از حضورت در صبا راضی هستی؟
- خدا را شکر تا الان که بد نبوده و بعد از مصدومیتی که داشتم، از نظر بدنی یک مقدار افت کردم اما بعد از یکی، دو تا بازی به شرایط مطلوب رسیدم و وضعیت بهتری دارم و تا الان همه چیز خوب است.

* چرا صبا در نیم‌فصل دوم توقعات را برآورده نکرده است؟
- متاسفانه در این چند بازی بدشانس بودیم و به جز بازی با گسترش فولاد که در تبریز انجام دادیم، در بقیه بازی‌ها حق‌مان برد و کسب سه امتیاز بود اما از فرصت‌هایی که به دست آوردیم، خوب استفاده نکردیم و ان‌شاءا... در بازی‌های بعدی بهتر کار خواهیم کرد.

* علی دایی معتقد بود تیمش دنبال سهمیه آسیایی است و حتی محمد دایی مدعی شد صبا شانس قهرمانی دارد. چقدر به کسب این عناوین امید دارید؟
- مسلما هدف‌مان حداقل کسب سهمیه آسیاست. ما تیم خوب، پتانسیل بالا و کار فنی خوبی هم داریم و تلاش می‌کنیم تا حداقل سهمیه آسیا را بگیریم.

* با توجه به فشردگی جدول کسب سهمیه آسیا یا قهرمانی سخت نیست؟
- مسلما خیلی سخت است اما اگر سهمیه آسیا را می‌خواهیم باید سختی‌ها را با تلاش بیشتر پشت‌سر بگذاریم.

* بازی بعدی شما با سپاهان است. این بازی را چطور می‌بینید؟
- قطعا بازی خیلی سختی در اصفهان داریم چون سپاهان در آسیا خیلی خوب کارش را شروع کرد و نتیجه خوبی در اولین بازی‌اش در آسیا گرفت و بازی خیلی سختی داریم اما ان‌شاءا... بهترین بازی خودمان را انجام می‌دهیم.

* به نظر می‌رسد علی دایی به تو انگیزه‌های زیادی می‌دهد.
- قطعا همین‌طور است. علی‌آقا مربی من بوده و دوباره هم شاگرد ایشان هستم. تمریناتم را دو برابر کرده‌ام و تمام تلاشم را می‌کنم تا مثل نیم‌فصل اول در نفت، بهترین عملکردم را داشته باشم.

* علی دایی اعلام کرده پیام صادقیان اگر کارش را خوب انجام دهد، به تیم‌ملی می‌رسد. در این رابطه چه نظری داری؟
- علی‌آقا به من لطف دارند. نیم‌فصل اول شرایطم خیلی خوب بود که متاسفانه مصدوم شدم و یک‌ماه و نیم نبودم و در یکی، دو بازی اول در صبا خوب نبودم. اما الان شرایطم خیلی خوب است و با تیم هماهنگ شده‌ام و بهترین نمایش خودم را خواهم داشت. هدفم این است که خوب کار کنم و امیدوار هستم به تیم‌ملی دعوت شوم اما باید خیلی بیشتر تلاش کنم.

* گویا علی دایی حساسیت خاصی روی تو دارد و مدام به تو روحیه می‌دهد و باعث می‌شود در بهترین شرایط باشی، درست است؟
- علی‌آقا یک اعتماد و اعتقاد خاصی به من دارد و از نظر فنی خودم را به علی‌آقا ثابت کرده‌ام و خدا را شکر هیچ‌ حاشیه‌ای هم نداشته‌ام. علی‌آقا به من گفت که از نظر اخلاقی کاملا عوض شده‌ای و خیالم از این بابت راحت شده است. الان دو برابر قبل تمرین می‌کنم تا برای علی‌آقا و صبا بهترین فوتبالم را انجام دهم. علی دایی خیلی به من انگیزه می‌دهد و مهم‌تر اینکه به فوتبالم اعتقاد و به من اطمینان دارد و تمام تلاشم را می‌کنم تا جواب اطمینانش را بدهم.

* محمد رویانیان اعلام کرده بود برای پیام صادقیان در پرسپولیس بپای خصوصی گذاشته‌ بودم. در این رابطه چیزی احساس کردی؟ کسی بود که مراقب تو باشد؟
- خودم که چنین چیزی متوجه نشدم و اگر هم بپای خصوصی برای من گذاشته‌ بوده، کارش اصلا درست نبوده چون زندگی شخصی من به کسی ربطی ندارد. کار رویانیان کار درستی نبوده هر چند که خودم اصلا چیزی متوجه نشدم و سرم به کار خودم بود و زندگی شخصی هر کسی به خودش ربط دارد.

* تو در آن مقطع نیاز به بپای خصوصی داشتی؟
- فکر نکنم نیاز به این چیزها باشد. سال اولی که به پرسپولیس آمدم یکی از بهترین سال‌های فوتبالم بود و نمایش فوق‌العاده‌ای داشتم و نیاز نبود چنین کارهایی بکنند و اصلا درست هم نبود.

* رویانیان مدعی شده بود که برای تعقیب بقیه بچه‌های تیم هم موتورسوار استخدام کرده بوده.
- که چی بشود؟

* تا بچه‌های پرسپولیس را کنترل کند و دنبال حاشیه نروند. در این رابطه چه نظری داری؟
- نظری ندارم، آدم از شنیدن این حرف‌ها خنده‌اش می‌گیرد.

* روش رویانیان برای کنترل بچه‌ها بهتر است یا برخورد دایی؟
- آنهایی که مرا می‌شناسند به خصوص مربیانی که با من کار کرده‌اند، قلق من دست‌شان آمده است که چطور با من رفتار کنند و چطور از من کار بکشند. دایی خیلی خوب می‌داند چطور با من برخورد کند، همان‌طور که منصوریان بلد بود با من چطور رفتار کند. الان هم بدون حاشیه کارم را می‌کنم و کاری هم به کار کسی ندارم.

انتهای پیام/7008

منبع: روزنامه گل

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان