۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین آغاز به کار نمایشگاه بهاره ویژه خرید نوروزی
کد خبر: ۱۴۳۲۵۹ نویسنده: علی اکبر کبیری تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۸ ساعت: ۱۵:۱۰ ↗ لینک کوتاه

معاون بازرگانی سازمان صنعت و معدن استان قزوین اعلام کرد:

آغاز به کار نمایشگاه بهاره ویژه خرید نوروزی

معاون بازرگانی سازمان صنعت و معدن استان قزوین گفت: نمایشگاه بهاره ویژه خرید نوروزی از نیمه دوم اسفندماه آغاز به کار خواهد کرد.

آغاز به کار نمایشگاه بهاره ویژه خرید نوروزی
علی اکبر کبیری، معاون بازرگانی سازمان صنعت و معدن استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، درباره برگزاری نمایشگاه بهاره اظهار کرد: نمایشگاه بهاره در سال جاری از 15 اسفندماه در محل نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین آغاز به کار می‌کند.
وی در ادامه افزود: برنامه برپایی نمایشگاه امسال با سال‌های گذشته متفاوت است و کالاهایی چون مواد غذایی، آجیل و مواد پروتئینی و مواد شوینده در آن عرضه خواهد شد.
این مسئول ابراز کرد: با توجه به برپایی فروش فوق العاده از سوی واحدهای صنفی شهر و وجود رکود در جامعه پوشاک و کفش در نمایشگاه عرضه نمی‌شود.
وی ادامه داد: سعی ما ارائه کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در نمایشگاه است که با همکاری شرکت‌های پخش و واحدهای صنفی استان تولیدات بومی را با بهترین قیمت به مردم عرضه می‌کنند.
کبیری با بیان اینکه غرفه‌ها از این هفته از طریق اتاق اصناف در اختیار تولیدکنندگان قرار می‌گیرد، عنوان کرد: این نمایشگاه از 15 تا 23 اسفندماه برپا می‌باشد و کالاها با تخفیفی که از سوی واحدهای تولیدی درنظر گرفته شده است و هفته آخر سال نیز فرصتی به بازار برای فروش کالاهایشان داده می‌شود.
وی درباره نحوه نظارت این سازمان بر کنترل قیمت‌ها ابراز کرد: بازرسان سازمان به صورت چندین اکیپ در واحد بازرسی نمایبشگاه حضورخواهند داشت و روی قیمت‌ها نظارت دارند.
معاون بازرگانی سازمان صنعت و معدن استان قزوین در پایان گفت: طرح نظارتی روی بازار نیز از 15 اسفندماه تا 15 فروردین با همکاری اتاق اصناف، تعزیرات، سازمان ایرانگردی و جهانگردی و دانشگاه علوم پزشکی ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان