۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ورود سامانه بارشی به استان/ احتمال آبگرفتگی معابر عمومی وجود دارد
کد خبر: ۱۴۳۲۴۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۸ ساعت: ۱۴:۴۱ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل هواشناسی استان قزوین خبر داد:

ورود سامانه بارشی به استان/ احتمال آبگرفتگی معابر عمومی وجود دارد

مدیرکل هواشناسی استان قزوین گفت: با نزدیک شدن سامانه بارشی به استان طی روزهای آینده در بعضی ساعات بارش باران گاهی رعدوبرق و وزش باد نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود.

ورود سامانه بارشی به استان/ احتمال آبگرفتگی معابر عمومی وجود دارد
آرش بهاروند، مدیرکل هواشناسی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، با اشاره به وضعیت جوی استان طی روزهای آینده اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌ای از بعدازظهر امروز(شنبه) با نزدیک شدن سامانه بارشی به استان، ابرناکی و برای روز یکشنبه در بعضی ساعات بارش باران گاهی رعدوبرق و وزش باد نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: بارش‌ها در بعضی مناطق از شدت بیشتری برخوردار است از این رو احتمال آبگرفتگی معابر عمومی وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین خاطرنشان کرد: همچنین در روز دوشنبه با توجه به شمالی شدن جریانات هوا، ضمن کاهش دما پدیده غالب در سطح استان وزش بادهای شدید شمالی می‌باشد لذا توصیه می‌شود تمهیدات و تجهیزات لازم به کار گرفته شود.

بهاروند ادامه داد: بر این اساس در روز شنبه (8 اسفندماه) هوای استان کمی تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد و از بعدازظهر نیز شاهد افزایش ابر خواهیم بود.

وی اضافه کرد: در روز یکشنبه نیز هوایی ابری در بعضی ساعات بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید و در روز دوشنبه (10 اسفند) نیمه ابری همراه با وزش باد شدید در پاره‌ای مناطق بارش پراکنده و به تدریج کاهش ابرها را شاهد خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین در پایان بیان کرد: آوج با دمای منفی یک و تاکستان و بوئین زهرا با دمای 19 درجه به ترتیب کمینه و بیشینه هوا را در شبانه روز گذشته به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/7003


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان