۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین از حضور پرشور مردم قزوین در انتخابات تا صحبت‌های کاندیداهای استان پای صندوق‌های رأی
کد خبر: ۱۴۳۲۱۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۸ ساعت: ۱۴:۳۶ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار استان در هفته‌ای که گذشت؛

از حضور پرشور مردم قزوین در انتخابات تا صحبت‌های کاندیداهای استان پای صندوق‌های رأی

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

از حضور پرشور مردم قزوین در انتخابات تا صحبت‌های کاندیداهای استان پای صندوق‌های رأی
گنجینه صبح قزوین ، مجموعه ای از اخبار هفته گذشته پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین است که هر هفته روزهای شنبه تقدیم حضور می‌گردد.
با کلیک بر روی تیتر اخبار میتوانید خبر کامل را مطالعه کنید. 



در همه شرایط تابع قانون هستم
کاندیدای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری درباره تعهد خود نسبت به قانون، پس از اعلام نتایج انتخابات، گفت: در هر شرایطی تابع قانون و ضوابط نظام هستم.



همه کاندیداها باید با اعلام نتایج تابع قانون باشند
نامزد پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در قزوین گفت: ما به تمام معنا تابع قانون هستیم و تا به امروز نیز برای ادای تکلیف وارد شدیم و در ادامه نیز هر چه تکلیف ما بود در خصوص تابع قانون بودن و تمکین به آن، عمل خواهیم کرد.



حضور گسترده در انتخابات عامل حفظ استقلال کشور است
نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: حضور گسترده در انتخابات، عامل حفظ استقلال کشور است.



مردم با حضور گسترده در انتخابات، دشمن را لای انگشتان خود خفه کردند
انتخابات 7 اسفند نیازمند یک ویژگی خاص بود و آن هم خون شهید اسدی است که نهال انتخابات را آبیاری کرد و مردم قزوین امروز تعهد خود را به شهدای حرم و شهدای اسلام ثابت می‌کنند.



بیگانگان غلط کرده‌اند در امور داخلی ما دخالت می‌کنند
دادستان استان قزوین گفت: مردم ایران اسلامی در این سال‌ها ثابت کرده اند که هرکجا دشمنان در امور کشورمان دخالت کرده اند با حضور گسترده و پرشور خودشان "نه" محکمی به آنها داده‌اند.



یک مجلس دولتی کشور را ضایع می‌کند/ امروز چقدر از مشکلات اقتصادی کشور به واسطه برجام حل شده است؟
امام جمعه قزوین با بیان اینکه یک مجلس دولتی کشور را ضایع می‌کند، گفت: چرا به جای حل مشکلات اقتصادی شرکت‌های خارجی به فکر حل مشکلات داخلی خود نیستیم؟



هیچ یک از ایرانی ها به سخنان باطل دشمن گوش نمی دهند/ نگاه ملت ایران به سخنان مقام معظم رهبری و وصایای شهداست

استاندار قزوین در هنگام رای دادن گفت: هیچ یک از ایرانی ها به سخنان باطل دشمن گوش نمی دهند و نگاه ملت ایران به سخنان مقام معظم رهبری و وصایای شهداست.


نماینده ولی فقیه در استان گفت: در طلیعه انتخابات حضور حداکثری مردم را شاهدیم وحضور گسترده مردم پیام ناامیدی ویاس برای استکبار جهانی دارد



آغاز راي گيري انتخابات مجلسین خبرگان و شورای اسلامی در سراسر استان قزوین
صبح امروز(جمعه) مردم استان قزوین با شور و نشاط فراوان با تشکیل صف های به هم پیوسته در پای صندوق های رای برای انتخاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری حاضر شدند.



آرام گرفتن سومین شهید مدافع حرم قزوین در آغوش خاک
پیکر شهید حجت اسدی سومین شهید مدافع حرم با حضور پرشور مردم قزوین در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.



لیست‌های انگلیسی جایگزین کیف‌های انگلیسی

هر چند با وقوع انقلاب اسلامی عصر نمایندگانی که با رأی شاهنشاهی به مجالس ملی و سنا راه می‌یافتند و در همان اولین روز راه یابی با کیف‌های انگلیسی توجیه می‌شدند، گذشته است اما امروز شکل هدیه کیف انگلیسی تغییر کرده است.



بی‌احترامی به فاطمیه در حضور سادات فاطمی به سبک اصلاح طلبانه/ داغ رد صلاحیت‌های شورای نگهبان بر دل اصلاح طلبان قزوین
گویی سخنرانان این همایش دل پُری از رد صلاحیت‌های شورای نگهبان در انتخابات امسال داشتند و نخ سخن هرکدام از آنها در سوزن شورای نگهبان گیر می‌کرد.



مبارزه با کوه خواری در زمین‌های موقوفه

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: امروز بسیاری از موقوفه خواران در تلاش برای تصرف زمین‌های وقفی هستند اخیرا کوه خواری نیز در زمین موقوفه اتفاق افتاده است که باید اقدامات لازم در خصوص جلوگیری از این کار صورت گیرد.



تعطیلی کارخانه سیمان آبیک برای کمک به کاهش ریزگردها
مدیرکل مدیریت بحران استان گفت: کارخانه سیمان آبیک برای کمک به کاهش ریزگردها تعطیل شده است و با برنامه ریزی‌های انجام شده می توان با تغییر سوخت نیروگاه شهید رجایی مشکل ریزگردها را حل کرد.



حذف بخشی از خطبه‌های نماز جمعه در برخی رسانه‌ها خلاف امانتداری است/ آن‌ها به مقایسه برجام و جنگ تحمیلی اشاره‌ای نکردند
امام‌جمعه قزوین گفت: این‌که عده‌ای بخشی از حرف‌های ما را در خطبه‌های نماز جمعه حذف و به گونه‌ای رسانه‌ای می‌کنند که انگار به برجام حمله کرده‌ایم، خلاف امانتداری است.



احسان لشگری بار دیگر گردن آویز طلا را از آن خود کرد

کشتی گیر آزادکار استان در رقابت های قهرمان آسیا در وزن 86 کیلوگرم بر سکوی نخست ایستاد.



نظارت بر تولید و عرضه مواد خوراکی با 50 گروه بازرسی تا 15 فروردین

مسئول بهداشت محیط معاونت بهداشت و درمان قزوین اعلام کرد: 50 گروه بازرسی وظیفه دارند تا 15 فروردین سال آینده بر عرضه و تولید مواد خوراکی در شهر نظارت کنند.



توهین موهوم به نظام و دفاع از حصر سران فتنه در آستانه انتخابات
آیا مشوش کردن فضای کشور در آستانه دو انتخابات مهم مجلس‌های خبرگان رهبری و شورای اسلامی چگونه با مشی اعتدالی، قانون گرایی و خردورزی دولت تدبیر و امید همسانی دارد؟

انتهای پیام/9003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان