۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین رزرو اینترنتی ستادهای اسکان نوروزی فرهنگیان از فردا/ میانگین هزینه یک شب اقامت «۲۰ هزار تومان» است
کد خبر: ۱۴۳۲۱۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۸ ساعت: ۱۳:۱۹ ↗ لینک کوتاه

مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش:

رزرو اینترنتی ستادهای اسکان نوروزی فرهنگیان از فردا/ میانگین هزینه یک شب اقامت «۲۰ هزار تومان» است

مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از آغاز رزرو اینترنتی ستادهای اسکان نوروزی فرهنگیان از ۹ اسفند خبر داد و میانگین هزینه یک شب اقامت را ۲۰ هزار تومان عنوان کرد.

رزرو اینترنتی ستادهای اسکان نوروزی فرهنگیان از فردا/ میانگین هزینه یک شب اقامت «۲۰ هزار تومان» است
به گزارش سرویس فرهنگی  صبح قزوین ، فرشید سیاری مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان برای تعطیلات نوروز از چه زمانی شروع به فعالیت می‌کند؟»، اظهار داشت: ثبت نام اینترنتی ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان از 9 اسفند آغاز می‌شود و تا 25 اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: حداقل 20 درصد از فضاهای اسکان نوروزی از طریق ثبت‌نام اینترنتی قابل رزرو خواهد بود و افرادی که امکان ثبت‌نام اینترنتی ندارند می‌توانند حضوری و پس از آخرین روز فعالیت مدارس در اسفند ماه به ستادهای اسکان مراجعه کنند.

سیاری در خصوص میزان فضاهایی که در نوروز به فرهنگیان خدمت رسانی می‌کند، خاطرنشان کرد: حدود 10 هزار مدرسه و 100 هزار کلاس درس در ایام تعطیلات نوروز به فرهنگیان خدمت رسانی می‌کنند.

مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه مدارس و کلاس‌های درس دارای درجه بندی در خصوص خدمت رسانی هستند، گفت: امسال ضمن خدمت رسانی مطلوب به فرهنگیان، تعرفه‌های اسکان نوروزی هیچ تغییری نسبت به گذشته ندارد.

وی گفت: میانگین هزینه‌ای که بابت یک شب اقامت در ستادهای اسکان نوروزی از فرهنگیان دریافت می‌شود، 20 هزار تومان است.

سیاری تصریح کرد: بیمه حوادث و مسئولیت مدنی برای عوامل اجرایی و مهمانان به شکل متمرکز پیش بینی شده است و سعی کردیم با نوسازی تجهیزات امکانات مناسبی در اختیار فرهنگیان قرار دهیم.

انتهای پیام/7008

منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان