۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین عده‌ای براساس اراده شیطانی گفتند ما با اسرائیل سر جنگ نداریم
کد خبر: ۱۴۳۱۸۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۸ ساعت: ۱۲:۲۲ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان:

عده‌ای براساس اراده شیطانی گفتند ما با اسرائیل سر جنگ نداریم

نماینده ولی فقیه در استان گفت: رهبری بر اساس اراده الهی فرمودند: اگر اسرائیل غلطی بکند، تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم، اما برخی برخلاف فرمایشات رهبری و بر اساس اراده شیطانی گفتند که ما با اسرائیل سر جنگ نداریم.

عده‌ای براساس اراده شیطانی گفتند ما با اسرائیل سر جنگ نداریم
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، آیت‌الله عابدینی، امام جمعه قزوین شب گذشته(جمعه) در دیدار طلاب مدرسه علمیه صاحب‌الزمان (ع) مرند که در مسجد قیام برگزار شد، با بیان این‌که قرائت قرآن فواید زیادی برای انسان به همراه دارد، افزود: اگر انسان در برابر خدای متعال خاضع و خاشع بود و رقت قلب داشت، روحش با قرآن انس می‌گیرد و وقتی انس گرفت مخاطبِ خدای متعال شده و حلاوت و شیرینی تلاوت را خواهد چشید.
امام‌جمعه قزوین تصریح کرد: این‌که به قرآن می‌گوییم قرآن کریم یا مجید و به آیات می‌گوییم آیات کریمه به این خاطر است که هر آیه قرآن، بسته‌ای از کرامات الهی است و اگر کسی با قرآن انس بگیرد، مقام و جایگاه خود را در آیات قرآن خواهد یافت.
وی تأکید کرد: خدای متعال در قرآن کریم جایگاه جهاد در راه خدا را بسیار رفیع معرفی کرده و مدافعان حرم و همه کسانی که در راه خدا جهاد می‌کنند، با مطالعه قرآن به خوبی اهمیت جایگاه خود را نزد خدای متعال درک می‌کنند.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با بیان این‌که قرآن مجرای ولایت خدا است، افزود: انس با قرآن، انسان را به مقام کرامت و عزت می‌رساند و برای دستیابی به این مقام باید از مرحله «عبارت» که مخصوص عوام است، عبور کرد.
عابدینی با بیان این‌که دو نوع اراده در عالم وجود دارد، به تشریح آن‌ها پرداخت و اظهار کرد: خدای متعال فرموده، ما اراده کرده‌ایم بر مستضعفان زمین منت نهیم و آنان را پیشوایان و وارثان زمین قرار دهیم و این اراده خدای متعال است.
وی به تشریح اراده شیطانی هم پرداخت و بیان کرد: خدای متعال فرموده: می‌خواهند نور خدا را با دهان‌هایشان خاموش کنند، ولی خدا کامل‌کننده نور خویش است، اگر چه کافران را ناخوش آید و این اراده شیطان است که در مقابل اراده خدا قرار گرفته و باید ببینیم سرباز کدام اراده هستیم.
امام‌جمعه قزوین تأکید کرد: رهبری بر اساس اراده الهی فرمودند: اگر اسرائیل غلطی بکند، تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم، اما برخی برخلاف فرمایشات رهبری و بر اساس اراده شیطانی گفتند که ما با اسرائیل سر جنگ نداریم و باید به خوبی تفاوت این دو اراده برای مردم تشریح شود.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین ادامه داد: رهبری در خصوص مذاکرات و بر اساس اراده الهی فرمودند: من به این مذاکرات خوش‌بین نیستم و در همان زمان و یکی از مسئولان کشور در مقابل فرمایشات رهبری و بر اساس اراده شیطانی و دقیقاً با همان لحن گفت: من به مذاکرات خوش‌بین هستم و آن‌ها با قرار گرفتن در مقابل رهبری اراده شیطان را تقویت می‌کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان