۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین کاهش قیمت تخم‌مرغ/ ثبات قیمت مرغ برای شب‌ عید
کد خبر: ۱۴۳۱۳۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۸ ساعت: ۱۱:۱۲ ↗ لینک کوتاه

رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی اعلام کرد:

کاهش قیمت تخم‌مرغ/ ثبات قیمت مرغ برای شب‌ عید

رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی با بیان اینکه کاهش قیمت تخم‌مرغ در دو هفته اخیر به دلیل کاهش صادرات آن به عراق است، گفت: البته قیمت این محصول در حال حاضر منطقی است چون در مقطعی به دلیل افزایش صادرات، قیمتش به صورت کاذب بالا رفته بود.

کاهش قیمت تخم‌مرغ/ ثبات قیمت مرغ برای شب‌ عید
به گزارش سروسی اقتصادی  صبح قزوین ، مهدی یوسف‌خانی اظهار کرد: در دو هفته اخیر شاهد کاهش قیمت تخم‌مرغ هستیم و در حال حاضر هر کیلوگرم تخم مرغ به 5000 تومان عرضه می‌شود که با توجه به اینکه فروش تخم‌مرغ ترکیه به عراق افزایش یافته خرید آن‌ها از ما کمتر شده است.

وی با بیان اینکه قیمت هر کیلوگرم تخم‌مرغ در چند هفته گذشته به 6500 تومان افزایش یافته بود، افزود: این افزایش قیمت، کاذب بود و در حال حاضر با این کاهش قیمت نیز تولیدکنندگان متضرر نشده و سود خود را می برند.

یوسف‌خانی همچنین با اشاره به بازار مرغ گفت: قیمت مرغ در سه روز اخیر حدود 200 تومان افزایش یافته است که البته تا چند روز آینده دوباره حدود 200 تومان کاهش خواهد یافت.

رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی در عین حال بیان کرد: قیمت هر کیلوگرم مرغ در خرده‌فروشی ها 6200 تومان است و قیمت عمده آن 5700 تومان است. هر کیلوگرم مرغ زنده نیز 4000 تومان عرضه می‌شود.

به گفته وی، قیمت هر کیلوگرم مرغ تا پایان سال جاری حدود 6000 تومان خواهد بود و نوسانی ندارد.

انتهای پیام/7008

منبع: ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان