۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین منتخب سخنرانی امامان جمعه در مناطق مختلف استان انتخابات بود
کد خبر: ۱۴۳۰۷۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۸ ساعت: ۹:۵۵ ↗ لینک کوتاه

گزیده سخنان ائمه جمعه؛

منتخب سخنرانی امامان جمعه در مناطق مختلف استان انتخابات بود

امامان جمعه برنده این انتخابات را ملت ایران ذکر کردند و از کسانی که به عنوان نماینده مردم برگزیده می‌شوند، خواستند در بحث مشکلات مردم بکوشند.

منتخب سخنرانی امامان جمعه در مناطق مختلف استان انتخابات بود
به گزارش خبرنگار سیاسی  صبح قزوین ، امامان جمعه استان قزوین در نماز جمعه روز گذشته در مناطق مختلف استان از حضور گسترده مردم در انتخابات قدردانی کرده و بیان داشتند با تمام تبلیغات و تلاش غرب برای کاهش گزینه مردم در پای صندوق اخذ رأی شاهد حضور حماسی مردم هستیم که در تاریخ جمهوری اسلامی ماندگار خواهد شد. 

امامان جمعه برنده این انتخابات را ملت ایران ذکر کردند و از کسانی که به عنوان نماینده مردم برگزیده می‌شوند، خواستند در بحث مشکلات مردم بکوشند.
آنان گفتند، ملت ایران با خلق حماسه سیاسی دشمنان را در اجرای اهدافشان مایوس و به آنان اعلام کردند که همیشه پایبند به ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و پیرو منویات مقام معظم رهبری هستند و هیچگاه از اهداف والایشان کوتاه نمی‌آیند.

تاکستان
حجت الاسلام مهدی اسلامی امام جمعه موقت شهرستان تاکستان در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: پروژه نفوذ دشمن توهمی بیش نیست، ملت ایران همیشه با حضور خود توطئه‌های دشمنان که موریانه وار در صدد نفوذ است را نابود کرده است.
الوند
حجت الاسلام و المسلمین طهماسبی درخطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه شهر الوند گفت: یکی از آسیب‌هایی که انتخابات را تهدید می‌کند اختلاف بعد از انتخابات است، لذا برگزار کنندگان انتخابات، مسئولان اجرایی، مسئولان قضایی، امنیتی و سیاسی باید دقت لازم را در حفظ حق الناس داشته باشند.
وی افزود: همه کسانی که صلاحیت آنان تأیید شده است محترم هستند، اما اولین وظیفه نامزدها و طرفداران آنان تمکین به قانون است.
خرمدشت
حجت الاسلام موسوی امام جمعه خرمدشت گفت: کسانی که در لیست بیگانگان قرار گرفته، برای مقابله با طرح دشمن و نشان دادن سلامت خود به صراحت و بی درنگ از دشمن بیزاری جویند.
بوئین زهرا
حجت الاسلام والمسلمین زرینه به حضور گسترده مردم از ابتدای ساعت های اولیه رای گیری در پای صندوق های رای اشاره کرد و گفت: قطعا پیروز انتخابات 7 اسفند خود مردم هستند و با این حضور گسترده یکبار دیگر جواب دندان شکنی به یاوه گویان دشمنان اسلام و تهدیدات آنان میدهند.
شال
حجت الاسلام موسوی شالی درخطبه های این هفته شهر شال از همه هواداران کاندیداها خواستند که پس از مشخص شدن انتخابات صفا و صمیمیت را حفظ کرده و همه یکپارچه در حل مشکلات با نماینده منتخب منطقه خود همکاری کنند .
اقبالیه
حجت الاسلام فاطمیان درخطبه‌های این هفته نماز جمعه اقبالیه مومن بودن، انقلابی، شجاع بودن، پیرو راه امام و در خط ولایت بودن، بصیرت و دشمن شناسی اعم از داخلی و خارجی، حل مشکلات بیکاری و اشتغال را از ویژگی‌های یک نماینده اصلح دانست.

انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان