۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین در همه شرایط تابع قانون هستم
کد خبر: ۱۴۲۹۶۵ نویسنده: حجت الاسلام رجبی تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۷ ساعت: ۱۸:۸ ↗ لینک کوتاه

کاندیدای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری:

در همه شرایط تابع قانون هستم

کاندیدای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری درباره تعهد خود نسبت به قانون، پس از اعلام نتایج انتخابات، گفت: در هر شرایطی تابع قانون و ضوابط نظام هستم.

در همه شرایط تابع قانون هستم
حجت الاسلام رجبی، کاندیدای مجلس خبرگان، امروز پس از حضور در محل اخذ رای، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین عنوان کرد: حضور یکپارچه مردم نشان دهنده این نکته است که مردم بعد از گذشت 37 سال از انقلاب اسلامی همچنان به آن وفادار و پیرو انقلاب هستند.

وی افزود: مردم به کلام رهبر خود مبنی بر حضور حداکثری در انتخابات لبیک گفتند و در صحنه انتخابات حاضر و همچنین موجب یأس دشمنان شده‌اند.

رجبی در خصوص پایبندی خود نسبت به قانون پس از اعلام نتایج، گفت: من برای انجام وظیفه آمده‌ام بنابراین رای‌گیری پایان بخش وظایفم نخواهد بود و حتی اگر آراء لازم را کسب نکنم، همچنان وظایفی دربرابر اسلام و نظام دارم.

کاندیدای مجلس خبرگان تاکید کرد: حتی اگر کاندیدایی پیرو ادیان دیگر باشد و نگاه دینی نسبت به این امور نداشته باشد، باز هم طبق قانون اساسی وظایف این شخص با رای نیاوردن تمام نمی‌شود و تایید آنچه که در جریان انتخابات رخ می‌دهد نیز بخشی از وظایف یک انسان ملی‌گرا و علاقه مند به کشور است.

وی در ادامه گفت: ورود هر شخص به عرصه انتخابات به معنای پذیرفتن ضوابط و قوانین رقابت است در غیر این صورت شرکت در انتخابات بی‌وجه بوده است و وقتی کسی وارد یک گردونه رقابتی می‌شود باید تمام ضوابطش را بپذیرد، بنابراین نتیجه انتخابات هرچه که باشد باید پذیرفته شود و اگر اعتراضی وجود دارد، در چهارچوب قانون به مجریان آن اعلام گردد.

رجبی درباره وظایف نمایندگان منتخب مجلس ابراز کرد: کسانی که انتخاب می‌شوند باید به وعده‌هایی که در حوزه اختیارات خود داده‌اند، عمل کنند و با صداقت نسبت به مردم خود را خدمتگزار آنان بدانند.

وی خاطر نشان کرد: نمایندگان منتخب مردم باید نسبت به وظیفه خود مانند یک وظیفه الهی نگاه داشته باشند و از ارزش های اسلامی دفاع کنند، همچنین نسبت به رهبری جامعه که محور نظام است وفادار و حامی باشند.

انتهای پیام/ 7006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان