۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین حضور گسترده در انتخابات عامل حفظ استقلال کشور است
کد خبر: ۱۴۲۹۴۷ نویسنده: حجت‌الاسلام علی اسلامی تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۷ ساعت: ۱۷:۵۵ ↗ لینک کوتاه

نماینده قزوین در خبرگان رهبری:

حضور گسترده در انتخابات عامل حفظ استقلال کشور است

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: حضور گسترده در انتخابات، عامل حفظ استقلال کشور است.

حضور گسترده در انتخابات عامل حفظ استقلال کشور است
حجت‌الاسلام علی اسلامی، نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات اظهار کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب افزایش اقتدار، عظمت و بالندگی نظام شده از سویی دیگر یاس و ناامیدی دشمنان نظام را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: در صورت عدم حضور گسترده‌ مردم در انتخابات، دشمنان ایران اسلامی تصور می‌کنند که ایرانیان از انقلاب و رهبری فاصله گرفتند در نتیجه توطئه‌های خود را علیه ملت و نظام افزایش خواهد داد از این رو انتظار می‌رود همانگونه که تا به امروز مردم وفاداری خود را به انقلاب و نظام ثابت کرده‌اند امروز نیز با حضور در پای صندوق‌های رای یک بار دیگر پایبندی خود را به آرمان‌های نظام و انقلاب نشان دهند.

اسلامی خاطرنشان کرد: حتی اگر برخی کسالت دارند این امر نباید مانع حضور آنها در انتخابات شود بلکه برای رضای خدا همچنین استقلال کشور و مایوسی دشمنان به ویژه آمریکا، انگلیس و اسرائیل در انتخابات شرکت کنند چراکه جدیت حضور مردم پای صندوق‌های رای موجب یاس و ناامیدی استکبار خواهد شد.

نامزد پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در قزوین تصریح کرد: برگزاری انتخابات همچون میدان مسابقه‌ای است که برخی در آن پیروز و برخی دیگر مغلوب می‌شوند لذا افراد حاضر در انتخابات که رای لازم را بدست نیاوردند باید به رای مردم و قوانین احترام بگذارند و به مسئولیت‌ها و وظایف خود عمل کنند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان