۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین مردم با حضور گسترده در انتخابات، دشمن را زیر انگشتان خود خفه کردند
کد خبر: ۱۴۲۹۴۵ نویسنده: لیلا امیری تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۷ ساعت: ۱۷:۲۰ ↗ لینک کوتاه

در سراسر استان قزوین؛

مردم با حضور گسترده در انتخابات، دشمن را زیر انگشتان خود خفه کردند

انتخابات ۷ اسفند نیازمند یک ویژگی خاص بود و آن هم خون شهید اسدی است که نهال انتخابات را آبیاری کرد و مردم قزوین امروز تعهد خود را به شهدای حرم و شهدای اسلام ثابت می‌کنند.

مردم با حضور گسترده در انتخابات، دشمن را زیر انگشتان خود خفه کردند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛----- لیلا امیری.
صبح امروز(جمعه) استان قزوین با پیش‌بینی ۱۰۰۱ شعبه اخذ رأی و بیش از ۸۸۷ هزار نفر از افراد واجد شرایط آماده خلق حماسه‌ای دیگر در انتخابات هفتم اسفندماه سال جاری شد.
از کل صندوق‌های اخذ رأی ۷۴۵ صندوق ثابت و ۲۵۶ شعبه سیار است و با تأمین حدود ۲۰ هزار نفر از عوامل اجرایی اعم از نیروهای انتظامی، امنیتی، بازرسی، نظارت بستر برگزاری انتخابات باشکوه و در کمال آرامش فراهم‌شده است.
استان قزوین با داشتن جمعیتی بالغ‌ بر یک‌ میلیون و ۲۵۰ هزار نفر دارای ۸۸۷ هزار و ۱۶۵ نفر افراد واجد شرایط است که این افراد می‌توانند دو نماینده را برای حضور در مجلس خبرگان رهبری و چهار نماینده را برای نشستن بر کرسی‌های مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند.
تا عصر امروز(جمعه) گزارش‌ها حاکی از حضور گسترده مردم در مناطق مختلف استان در پای صندوق‌های رأی دارد و این حضور از ساعت 8 صبح به خوبی به چشم می‌آمد.
از ابتدای اولین ساعات شروع اخذ رأی مسئولین استان قزوین با حضور در شعب مختلف استان اقدام به انداختن رأی خود در صندوق‌ها کردند که در ادامه مصاحبه آنها را خبرنگار صبح قزوین می‌خوانید.


حضور گسترده مردم پیام ناامیدی و یاس برای استکبار جهانی دارد/ هرکسی را که انگلیس و دشمنان به مردم معرفی کنند، از چشم ملت خواهد افتاد

آیت الله عبدالکریم عابدینی، امام جمعه قزوین پس از انداختن رای خود در صندوق در مصاحبه با خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، درباره پیام‌های حضور مردم در انتخابات گفت: از همین طلیعه انتخابات حضور حداکثری مردم را شاهدیم و امیدواریم این حماسه جدید عزت بزرگی را برای کشور رقم بزند.
وی در ادامه افزود: یقینا پیام حضور حداکثری مردم برای مسلمانان و مستضعفان و نهضت اسلامی و مقاومت در جهان پیام پیروزی و امیدبخش است و نشان دهنده حمایت امت ایران اسلامی از آنهاست تا آینده درخشانی برای آنها رقم بخورد.
نماینده ولی فقیه در استان گفت: این حضور گسترده برای دشمنان پیام ناامیدی دارد و امروز یاس برای استکبار جهانی رقم می‌خورد.
وی تصریح کرد: امروز به طور همه جانبه عید است عید حماسه حضور مردم در حمایت از جریان سیاسی انقلاب و عید روز جمعه.

هیچ ایرانی‌ به سخنان باطل دشمن گوش نمی‌دهد/ نگاه ملت ایران به سخنان مقام معظم رهبری و وصایای شهداست


فریدون همتی، استاندار قزوین پیش از ظهر امروز(جمعه) پس از رای دادن، در مصاحبه با خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، ابراز کرد: حدود 20 هزار نفر زیر نظر استانداری، جهت اخذ آراء مردم در شعب اخذ رای حضور دارند که این افراد مورد وثوق و اعتماد مردم هستند و از تک تک آرا مردم صیانت می‌کنند.
وی تاکید کرد: انتخابات 7 اسفند نیازمند یک ویژگی خاص بود و آن هم خون شهید اسدی است که نهال انتخابات را آبیاری کرد و مردم قزوین امروز تعهد خود را به شهدای حرم و شهدای اسلام و انقلاب اسلامی با حضور در پای صندوق های رای ثابت می‌کنند.
استاندار قزوین با اشاره به جهت دهی‌ رسانه‌های بیگانه ابراز کرد: این یاوه گویی‌ها از اول انقلاب وجود داشته است و هدف آنها ایجاد تشکیک و قرار دادن جریان های فعال سیاسی در مقابل یکدیگر است.

دشمنان امیدی به تزلزل انقلاب اسلامی نداشته باشند


حجت الاسلام علی عباسی، رئیس حوزه علمیه قزوین پس از انداختن رأی خود در صندوق در مورد پیام انتخابات در گفتگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، اظهار کرد: پیام شرکت مردم در انتخابات، پیام پایداری است و این امر نشان دهنده اعتقاد به انقلاب و ارزش‌های انقلابی است.
وی افزود: نمایش این حضور سیاسی در داخل نیز از لحاظ سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی موجب تقویت نظام اسلامی شده و پیام خود را به سراسر اسلام بهتر منتشر می‌کند که این امر رضایت خداوند متعال و حضرت مهدی(عج) را به همراه دارد.
استاد حوزه علمیه قزوین یادآور شد: ملت ما دشمن شناس است و زمانی که متوجه می‌شوند دشمن آن را به سمت خاصی راهنمایی می‌کند برعکس آن عمل کرده و نتیجه را به نفع نظام اسلامی تغییر می‌دهند.

مردم با حضور حداکثری در انتخابات، جواب دخالت‌های دشمن را خواهند داد


ایوب رحیمی، معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین در گفتگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، درباره پیام‌های حضور گسترده مردم در انتخابات اظهار کرد: دنیا باید این حضور گسترده را ببیند و بداند که با همه این توطئه ها باز هم ملت ایران پشتیبان رهبری و نظام خود هستند.
این مسئول ادامه داد: استکبار جهانی باید امروز متوجه اشتباه خود شود و دست از جنگ افروزی‌های خود بردارد امروز هم با حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای جواب دخالت‌های آنها داده خواهد شد.
رحیمی درباره دخالت رسانه‌های انگلیسی در امور کشورمان ابراز کرد: مردم و جریان‌های سیاسی می‌دانند که دشمن به دنبال ایجاد شکاف و اختلاف در کشور است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین تصریح کرد: حضور مردم بسیار خوب بود و در انتخابات‌های گذشته از میانگین کشوری بیشتر بود و امسال هم پیش بینی ما حضور 70 درصدی مردم استان قزوین در پای صندوق های رای است.

مردم پایبندی خود را به آرمان‌های انقلاب و نظام نشان دادند

سالار قاسمی، مدیرکل اموزش و پرورش قزوین در گفتگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، اظهار کرد: یکی از ضرورت های انقلاب حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای است.
وی در ادامه افزود: مردم در این 37 سال گذشته در دوره های مختلف پایبندی خود را به آرمان‌های انقلاب و پشتیبانی خود از نظام را نشان داده اند و امروز نیز برای بار دیگر این حمایت به اثبات می‌رسد.
وی در پایان گفت: امروز حمایت از انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل و بیانات مقام معظم رهبری جزء وظایف اصلی همه مسئولین است.

حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای توطئه های دشمن را خنثی می‌کند

حجت الاسلام سید مرتضی حسینی نماینده مردم قزوین در مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، اظهار کرد: دنیای مادی که مبنا را بر دموکراسی گذاشته است به طور یقین حضور مردم تاثیر مهمی در تعیین سرنوشت آنها دارد.
این نماینده مجلس ابراز کرد: حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای توطئه های دشمن را خنثی می‌کند بنابراین مسئله حضور مردم خیلی مهم است و رهبر معظم انقلاب هم تاکید کردند که حتی مخالفانی که کشور را دوست دارند باید رای دهند.
وی درباره تمیکن به قانون از سوی کاندیداهای مجلس بیان کرد: این نامزدها اگر تمکین به قانون نکنند که از ابتدا نباید کاندیدای انتخابات می‌شدند.

مردم با بصیرت همیشه مخالف اهداف دشمنان عمل کردند



فاطمه محمدبیگی، کاندیدای دهمین دوره مجلس در مصاحبه با خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات بسیار چشمگیر بوده و این تجلی حضور نشان دهنده اقتدار ملی است.
وی اضافه کرد: مردم با بصیرت و غیرت خود برای حفظ دستاوردهای انقلاب با تمام توان خود سر صندوق‌های رأی آماده شدند، این حضور اقتدار و عزت ملی ما را بالا برده و پرچمدار بیداری اسلامی در دنیا خواهد کرد.
محمدبیگی درباره دخالت مستکبرین و تعیین لیست انتخاباتی بیان کرد: دشمنان در تلاطم هستند و هر چه بیشتر دست و پا بزنند بیشتر در باتلاق خود فرو خواهند رفت. مردم بصیر ما هرگاه ببینند دشمن لیستی را تبلیغ می‌کند، مخالف آن عمل می‌کنند در نتیجه جدا شدن جبهه حق و باطل زودتر انجام می‌شود.

حضور گسترده در انتخابات عامل حفظ استقلال کشور است

حجت‌الاسلام علی اسلامی، نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، اظهار کرد: در صورت عدم حضور گسترده‌ مردم در انتخابات، دشمنان ایران اسلامی تصور می‌کنند که ایرانیان از انقلاب و رهبری فاصله گرفتند در نتیجه توطئه‌های خود را علیه ملت و نظام افزایش خواهد داد از این رو انتظار می‌رود همانگونه که تا به امروز مردم وفاداری خود را به انقلاب و نظام ثابت کرده‌اند امروز نیز با حضور در پای صندوق‌های رای یک بار دیگر پایبندی خود را به آرمان‌های نظام و انقلاب نشان دهند.
نامزد پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در قزوین تصریح کرد: برگزاری انتخابات همچون میدان مسابقه‌ای است که برخی در آن پیروز و برخی دیگر مغلوب می‌شوند؛ لذا افراد حاضر در انتخابات که رای لازم را بدست نیاوردند باید به رای مردم و قوانین احترام بگذارند و به مسئولیت‌ها و وظایف خود عمل کنند.

در همه شرایط تابع قانون هستم

حجت الاسلام رجبی، کاندیدای مجلس خبرگان، امروز پس از حضور در محل اخذ رای، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، عنوان کرد: حضور یکپارچه مردم نشان دهنده این نکته است که مردم بعد از گذشت 37 سال از انقلاب اسلامی همچنان به آن وفادار و پیرو انقلاب هستند.
رجبی در خصوص پایبندی خود نسبت به قانون پس از اعلام نتایج، گفت: من برای انجام وظیفه آمده‌ام بنابراین رای‌گیری پایان بخش وظایفم نخواهد بود و حتی اگر آراء لازم را کسب نکنم، همچنان وظایفی دربرابر اسلام و نظام دارم.


کاندیدای مجلس خبرگان تاکید کرد: حتی اگر کاندیدایی پیرو ادیان دیگر باشد و نگاه دینی نسبت به این امور نداشته باشد، باز هم طبق قانون اساسی وظایف این شخص با رای نیاوردن تمام نمی‌شود و تایید آنچه که در جریان انتخابات رخ می‌دهد نیز بخشی از وظایف یک انسان ملی‌گرا و علاقه مند به کشور است.
وی خاطر نشان کرد: نمایندگان منتخب مردم باید نسبت به وظیفه خود مانند یک وظیفه الهی نگاه داشته باشند و از ارزش های اسلامی دفاع کنند، همچنین نسبت به رهبری جامعه که محور نظام است وفادار و حامی باشند.

همه کاندیداها باید با اعلام نتایج تابع قانون باشند

حجت الاسلام مجید تلخابی، نامزد پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، اظهار کرد: بحث حضور حداکثری مردم در انتخابات همچنین اهمیت و تاثیر آن در تقویت نظام، رهبری و امنیت کشور بر کسی پوشیده نیست.
نامزد پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در قزوین خاطرنشان کرد: ما به تمام معنا تابع قانون هستیم و تا به امروز نیز برای ادای تکلیف وارد شدیم و در ادامه نیز هر چه تکلیف ما بود در خصوص تابع قانون بودن و تمکین به آن، عمل خواهیم کرد.

بیگانگان غلط کرده‌اند در امور داخلی ما دخالت می‌کنند

حجت الاسلام صادقی نیارکی، دادستان استان قزوین در گفتگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، با بیان اینکه حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رای تائید آرمان‌های نظام است، گفت: عزت و اقتدار ایران اسلامی در گرو حمایت مردم از کشور است.
وی در ادامه افزود: امروز وظیفه همه مردم و مسئولین حمایت گسترده از آرمان‌های انقلاب اسلامی است و یکی از این مقاطع حساس شرکت در انتخابات امروز است.
وی درباره دخالت بیگانگان در انتخابات کشورمان ابراز کرد: بیگانگان غلط می‌کنند در امور داخلی ما دخالت کرده اند، مردم ایران اسلامی در این سال‌ها ثابت کرده اند که هرکجا دشمنان در امور کشورمان دخالت کرده اند با حضور گسترده و پرشور خودشان "نه" محکمی به آنها داده‌اند.

کشور ما نیازمند قانون جدی در حوزه اقتصاد مقاومتی است

عباس کاظمی، فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) در محل اخذ رای، در گفتگو با خبرنگار صبح قزوین ، اظهار کرد: پیام این حضور پرشور مردم، تداوم انقلاب اسلامی در مسیر نورانی اهل بیت(ع) و در راه منشور اندیشه امام خمینی(ره) است.
وی افزود: این حضور امروز به همه افکار عمومی دنیا این نکته را منعکس می‌کند که مردم همانند بیعتی که در سال 57 با امام بستند، همواره در همه دوره ها و عرصه ها همراه انقلاب اسلامی می‌مانند و در مسیر نورانی امام و شهدا حرکت می کنند.
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین گفت: امروز کشور ما نیازمند قانون جدی در حوزه اقتصاد است و نسخه صحیح و راهبردی برون رفت از مشکلات اقتصادی نیز اجرای دقیق اقتصاد مقاومتی است که رهبری بارها درباره این موضوع به مسئولین تاکید کردند.



حضور در ساعات اولیه پای صندوق‌های رای به اعلام نتایج به موقع کمک خواهد کرد

ایرج حیدری، فرماندار شهرستان تاکستان در حاشیه حضور در پای صندوق رای با بیان اینکه حوزه انتخابیه تاکستان کار جمع آوری آراء در 171 شعبه که در یک شعبه اصلی و سه شعبه فرعی آغاز شده است، تصریح کرد: ستاد انتخابات و هیات های اجرایی اعم از ستاد جرایی نظارت و بازرسی ستاد کشور آماده اخذ رای از ساعات اولیه از شهروندان سطح تاکستان هستند.
فرماندار تاکستان عنوان کرد: مردم همان طور که فعالانه در صحنه تبلیغات حضور پیدا کردند به فرموده مقام معظم رهبری رهبری رای را نیز مانند نماز اول وقت در اول وقت بجا بیاورندتا از ازدحام ساعات پایانی رای گیری کاسته شود.
وی با بیان اینکه مردم شریف شهرستان در ساعات اولیه برای اخذ رای در شعب حاضر باشند، گفت: امیدواریم تمامی شهروندان با حضور به موقع خود در شعب اخذ رای ما رای در اعلام به موقع نتایج یاری کنند و ما در ساعات پایانی شرمند برخی شهروندان به دلیل اتمام پایان ساعات رای گیری نباشیم.

حضور مردم در انتخابات لکه ننگ فتنه سبز را از دامن انقلاب پاک می‌کند

حجت الاسلام سید ابوتراب موسوی امام جمعه شهر آبیک، صبح امروز با حضور پای صندوق رأی گفت: حضور مردم هر اندازه گسترده تر باشد مایه عزت و عظنت ملی کشور و نشاندهنده استقلال کشور است و بیانگر یأس دشمن است.
وی با اشاره به اینکه امروز حضور نشان می دهد ما جلو باطل ایستاده‌ایم، گفت: انگشت‌های این ملت مشت محکمی بر دهان شیطان بزرگ خواهد بود.
این مسئول با اشاره به این که این رأی نشان می‌دهد نه رنگ سبز سبز است و نه بنفش رنگ است، بلکه ننگ است، تأکید داشت: مردم امروز با انگشت های خود این ننگ ها را از دامن انقلاب پاک می‌کند.
موسوی با اشاره به این که حضور پرشور مردم بیانگر عشق به دین، ایمان، کشور ،به انقلاب اسلامی، رهبری و شهدا و ایثارگران است، این حضور لبیکی دیگر به رهبر انقلاب است که چشم حریص دشمن را کور می‌کند و این را به دشمن باز می‌فهماند که هیچ وقت نمی‌تواند ملت را از رهبری و ولایت جدا کند.

مردم با انتخاب فرد اصلح راه نفوذ آمریکا و غرب را می بندند

حمزه برین، فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک در حاشیه حضور در پای صندوق‌های رأی با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی بویژه شهرستان آبیک همان گونه که ۳۷ سال گذشته در تمامی صحنه‌ها با وحدت و انسجام حضور یکپارچه‌ای داشتند، گفت: این مردم امسال نیز برای پایداری و تحکیم نظام مقدس جمهوری اسلامی با شور و شوق پای صندوق‌های اخذ رای حضور دارند.
برین با اشاره به اینکه خیلی از انقلاب‌‌ها با جنگ و لشکرکشی به نتیجه رسید، بیان کرد: انقلاب اسلامی ما با حضور باشکوه مردم و پشتیبانی از امام راحل بدون هیچ حمایت و لشکرکشی پیروز شد و در این راه مردم به خدا و قرآن کریم توکل کردند.
این مسئول با تاکید بر این که انگلیسی‌ها از وجود علمایی همچون یزدی، مصباح و جنتی هراس دارند و با حضور آنها در انتخابات به شدت احساس خطر کرده اند، گفت: شبکه‌های خارجی مانند بی بی سی که از سوی دولت انگلیس حمایت می‌شود که برای تفرقه افکنی بین ملت ایران در انتخابات از هیچ فعالیتی دریغ نمی‌کند.
وی گفت: وظیفه همه مردم در این انتخابات، با انتخاب فرد اصلح فرمایش مقام معظم رهبری را در خصوص اینکه مردم عکس خواسته‌های دشمنان عمل می‌کنند، تحقق ببخشند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان