۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین امنیت کامل در انتخابات بر اساس گزارشات دریافتی/گشت‌های نیروی انتظامی تا پایان انتخابات حضور دارند
کد خبر: ۱۴۲۹۴۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۷ ساعت: ۱۷:۴ ↗ لینک کوتاه

سردار اشتری در جمع خبرنگاران:

امنیت کامل در انتخابات بر اساس گزارشات دریافتی/گشت‌های نیروی انتظامی تا پایان انتخابات حضور دارند

فرمانده نیروی انتظامی گفت: تا دقایقی قبل بر اساس گزارشی که از سراسر کشور دریافت کرده ایم، نشان از انتخاباتی با امنیت کامل را دارد؛ تمامی دستگاه‌ها به خصوص نیروی انتظامی وظایف خود را به درستی انجام داده‌اند.

امنیت کامل در انتخابات بر اساس گزارشات دریافتی/گشت‌های نیروی انتظامی تا پایان انتخابات حضور دارند
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، سردار «حسین اشتری» در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان گفت: بحمدالله انتخابات به دلیل تعامل نیروی انتظامی و همکاری سپاه، ارتش، بسیج دستگاه های امنیتی و خصوصا مشارکت بسیار خوب مردم به خوبی برگزار شده است.

وی ادامه داد: تا دقایقی قبل بر اساس گزارشی که از سراسر کشور دریافت کرده ایم، نشان از انتخاباتی با امنیت کامل را دارد؛ تمامی دستگاه ها خصوصا نیروی انتظامی وظایف خود را به درستی انجام داده اند.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه امیدواریم مردم همچنان با شور و شوق پای صندوق های رای حاضر شوند، تصریح کرد: مردم اگر شاهد هرگونه موردی که مربوط به مسائل امنیتی و انتظامی بودند سریعا به سامانه 110 اطلاع دهند؛ همکاران ما در نیروی انتظامی آماده پاسخگویی هستند.

سردار اشتری بیان داشت: امیدواریم که تا ساعات پایانی انتخابات همین وضعیت مطلوب ادامه داشته باشد؛ نیروی انتظامی حدودا از سه ما پیش خود را برای هرچه باشکوهتر برگزار شدن انتخابات آماده کرده است.

وی ادامه داد: از روز گذشته همکاران ما در نیروی انتظامی، صد در صد آماده هستند؛ بر اساس تصمیم ستاد کل و وزارت کشور مشخص شده که برای این روز چه تعداد نیرو به کار بگیریم ضمن اینکه گشت های ما نیز تا ساعات پایانی حضور خواهند داشت.

بنا بر اعلام پایگاه خبری پلیس، فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: بیش از 250 هزار نفر نیرو در سراسر کشور مسئولیت امنیت انتخابات را بر عهده دارند.

سردار اشتری تاکید کرد: ملاک اقدامات ما قانون است و ما نیز مجری قانون هستیم ضمن اینکه وزارت کشور برای کاندیداها و طرفداران آن ها ضوابط و قوانینی را مشخص کرده است.

وی ادامه داد: توصیه ما این است که همه طبق قانون عمل کنند، تاکنون نیز تمامی امور هوشمندانه و طبق قانون انجام شده است؛ نیروی انتظامی نیز علاوه بر عهده دار بودن امنیت انتخابات طبق قوانین عمل کرده است.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: مردم عزیز نیز با فرزندان خود پای صندوق های رای حاضر شوند و آن ها را در اجرای ماموریت ها همراهی کنند تا به درستی به وظایفمان عمل کنیم.

انتهای پیام/7008

منبع: ایلنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان