۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین حضور مردم در انتخابات از نفوذ بدخواهان و دخالت بیگانگان جلوگیری می‌کند
کد خبر: ۱۴۲۸۴۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۷ ساعت: ۱۳:۳۷ ↗ لینک کوتاه

معاون اول قوه‌قضائیه پس از انداختن رأی:

حضور مردم در انتخابات از نفوذ بدخواهان و دخالت بیگانگان جلوگیری می‌کند

معاون اول قوه‌قضائیه معتقد است حضور پرشور و میلیونی مردم پای صندوق‌های رای علاوه بر خدمت به اسلام و نظام‌شان، جلوگیری از نفوذ بدخوهان و دخالت بیگانگان در امور کشور است.

حضور مردم در انتخابات از نفوذ بدخواهان و دخالت بیگانگان جلوگیری می‌کند
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای امروز (جمعه) پس از انداختن رای خود به صندق اخذ رای مسجد الجواد در میدان هفت تیر درباره حضور مردم پای صندوق‌های رای اظهار کرد: از صمیم قلب از حضور پرنشاط مردم با این امنیت و آرامش تشکر می‌کنم. امروز اقشار مختلف مردم در انتخابات شرکت کردند و هر رای آنها، خدمت به کشور، اسلام و نظام‌شان است و از نفوذ بدخواهان و احیاناً بیگانگان در امور کشور جلوگیری می‌کنند.

معاون اول قوه‌قضائیه افزود: انسان و به ویژه یک مومن باید زیر باشد و با یک اقدام بتواند چند تاثیر همزمان بگذارد که شرکت در انتخابات یکی از مصادیق آن است.

محسنی‌اژه‌ای تاکید کرد: مردم با یک رای دادن، می‌توانند چندین اثر مهم را در راستای عملشان در دنیا و اخرت بگذارند. امیدواریم همان که مردم مستحضرند و رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، همه کسانی که به کشور، ملت و نظام اسلامی ایمان و اعتقاد دارند، پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

انتهای پیام/7008

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان