۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین «تخلف انتخاباتی» در قوه‌قضاییه رسیدگی نمی‌شود/وقوع عمده تخلفات در فضای مجازی
کد خبر: ۱۴۲۸۳۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۷ ساعت: ۱۳:۳۳ ↗ لینک کوتاه

معاون اول قوه‌قضاییه:

«تخلف انتخاباتی» در قوه‌قضاییه رسیدگی نمی‌شود/وقوع عمده تخلفات در فضای مجازی

معاون اول قوه‌قضائیه آخرین وضعیت رسیدگی به توقیف بنرهای تبلغیاتی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در روز ۲۲ بهمن را تشریح کرد.

«تخلف انتخاباتی» در قوه‌قضاییه رسیدگی نمی‌شود/وقوع عمده تخلفات در فضای مجازی
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، امروز (جمعه) پس از انداختن رای خود به صندوق اخذ رای در مسجد الجواد میدان هفت‌تیر در پاسخ به سئوالی در خصوص آخرین وضعیت رسیدگی به توقیف بنرهای تبلیغاتی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در روز 22 بهمن اظهار کرد: مواردی که در راستای انتخابات است و تخلف محسوب می‌شود به قوه‌قضائیه نمی‌رود و توسط هیئت‌های اجرایی، هیئت‌های نظارت و مسئولان مربوط از جمله وزارت کشور و حتی معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه‌قضائیه به موضوع رسیدگی و تذکر می‌دهند.

معاون اول قوه‌قضائیه ادامه داد: در صورتی که کاری خلاف قانون صورت بگیرد و منجر به وقوع جرم شود، دستگاه قضایی ورود کرده و موضوع را رسیدگی می‌کند.

وی توضیح داد: در خصوص بنرهایی که روز 22 بهمن توقیف شد، قرار بود موضوع از لحاظ محتوایی، ابعاد و حتی از نظر انتقال به مکان‌های نصب بررسی شود. چنانچه تخلف صرف بوده باشد، دستگاه قضا ورود نمی‌کند اما الان اطلاع ندارم که نیروی انتظامی یا دستگاه‌های مربوط پس از بررسی چه نظری داده‌اند.

محسنی‌اژه‌ای همچنین در خصوص آخرین وضعیت تخلفات انتخاباتی گفت: تخلف بوده اما خوشبختانه نسبت به سنوات گذشته بسیار کم بوده است. البته در این هفته، تخلف بیشتر بوده اما مواردش عمده نیست و مقدار تخلفات در کشور زیاد نیست. موارد مهمی رخ نداده و عمده تخلفات نیز در فضای مجازی بوده است.
انتهای پیام/7008

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان