۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین مردم با حضور حداکثری در انتخابات، جواب دخالت های دشمن را خواهند داد
کد خبر: ۱۴۲۸۳۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۷ ساعت: ۱۴:۱۰ ↗ لینک کوتاه

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین:

مردم با حضور حداکثری در انتخابات، جواب دخالت های دشمن را خواهند داد

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: حضور مردم بسیار خوب بود و در انتخابات های گذشته از میانگین کشوری بیشتر بود و امسال هم پیش بینی ما حضور ۷۰ درصدی مردم استان قزوین در پای صندوق های رای است.

مردم با حضور حداکثری در انتخابات، جواب دخالت های دشمن را خواهند داد
ایوب رحیمی، معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین در گفتگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین، درباره پیام های حضور گسترده مردم در انتخابات اظهار کرد: از همه ملت ایران برای این حضور گسترده از اولین ساعات صبح امروز تشکر می کنیم که این شور و شوق قابل وصف نیست.
وی در ادامه افزود: دنیا باید این حضور گسترده را ببیند و بداند که با همه این توطئه ها باز هم ملت ایران پشتیبان رهبری و نظام خود هستند.
این مسئول ادامه داد: استکبار جهانی باید امروز متوجه اشتباه خود شود و دست از جنگ افروزی های خود بردارد امروز هم با حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای جواب دخالت های آنها داده خواهد شد.
وی گفت: پیام ملت ایران به دنیای استکبار این است که ما همچنان ایستاده ایم همانگونه که در هشت سال جنگ و تحریم ها مقاومت کردیم.
رحیمی درباره دخالت رسانه های انگلیسی در امور کشورمان ابراز کرد: مردم و جریان های سیاسی می دانند که دشمن به دنبال ایجاد شکاف و اختلاف در کشور است.
وی اضافه کرد: توطئه های دشمنان در این 37 سال گذشته به سنگ خورده است و بعد از این هم به طور یقین خنثی می شود، آنها توفیقی در تبلیغات رسانه ای خود ندارند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین تصریح کرد: حضور مردم بسیار خوب بود و در انتخابات های گذشته از میانگین کشوری بیشتر بود و امسال هم پیش بینی ما حضور 70 درصدی مردم استان قزوین در پای صندوق های رای است.
وی بیان کرد: امروز همه امکانات برای برگزاری یک انتخابات مناسب فراهم شده است و هیچ گونه کم و کاستی وجود ندارد.
رحیمی یادآور شد: برای افرادی که در روستاهای دوردست یا در بیمارستانها و پادگان ها و زندان ها درحال خدمت هستند صندوق های سیار درنظر گرفته شده است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان