۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین ۵۱ هزار و ۷۰۰ شعبه اخذ رای در حال فعالیت هستند
کد خبر: ۱۴۲۷۹۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۷ ساعت: ۱۲:۴۲ ↗ لینک کوتاه

رئیس ستاد انتخابات کشور خبر داد:

۵۱ هزار و ۷۰۰ شعبه اخذ رای در حال فعالیت هستند

مقیمی با بیان اینکه استقبال همه جا خوب است گفت: اگر در مناطقی نیاز به تمدید زمان رای گیری باشد با دستور وزیر کشور انتخابات در آن مناطق تمدید می‌شود.

۵۱ هزار و ۷۰۰ شعبه اخذ رای در حال فعالیت هستند
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، محمدحسین مقیمی رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه فکر نمی کنیم از نظر تعداد شعب اخذ رای مشکل داشته باشیم گفت: با توجه به جمعیت سراسر کشور شعب را در نظر گرفته‌ایم.

مقیمی با بیان اینکه براساس گزارش‌ها مردم از همان دقایق اول در شعب اخذ رای حضور یافتند گفت: مردم سعی کرده‌اند از دقایق اولیه حضور یابند و اگر این روند ادامه داشته باشد از زمان حداکثر استفاده را می‌کنیم، البته چون رای‌گیری برای دو انتخابات در حال انجام است زمان بیشتری می طلبد؛ سعی ما براین است که بهترین انتخابات برگزار شود.

وی خاطر نشان کرد: توصیه ما از مردم این است که اسامی را از قبل یادداشت کنند و با آمادگی کامل بیایند و سریع اسامی را به تعرفه‌ها انتقال دهند تا زمان کمتری گرفته شود.

رئیس ستاد انتخابات کشور اظهار داشت: استقبال همه جا از جمله در مناطق عشایری، روستایی و شهری خوب است.

وی با شاره به اینکه طبق قانون انتخابات تا ساعت 6 بعداز ظهر انجام می‌شود گفت: اگر نیاز باشد در مناطقی با دستور وزیر انتخابات در آن مناطق انتخابات تمدید می‌شود.

مقیمی خاطر نشان کرد: هم اکنون تعداد 51 هزار و 700 شعبه اخذ رای در سراسر کشور در حال فعالیت هستند.

وی در پایان با بیان اینکه مردم اطلاعات قطعی و صحیح را از اطلاعیه‌های رسمی وزارت کشور کسب کنند گفت: احتمال برخی اطلاعات غلط وجود دارد.

انتهای پیام/7008

منبع: نسیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان