۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین نقش رأی مردم در ایران هیچ وقت زینتی نبوده است
کد خبر: ۱۴۲۷۹۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۷ ساعت: ۱۲:۴۱ ↗ لینک کوتاه

جهانگیری پس از انداختن رای خود به صندوق:

نقش رأی مردم در ایران هیچ وقت زینتی نبوده است

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه حضور باشکوه مردم نشان می‌دهد که آنها اهمیت و تأثیرگذاری خودشان را در انتخابات می‌دانند گفت: نقش رأی مردم در ایران هیچ وقت زینتی نبوده است.

نقش رأی مردم در ایران هیچ وقت زینتی نبوده است
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور امروز با حضور در وزارت کشور و پس از اینکه رأی خود را به صندوق انداخت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس گزارش‌هایی که به دست ما رسیده خوشبختانه از ساعات آغازین امروز حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی بسیار چشمگیر و گسترده بوده است.

وی افزود: این حضور باشکوه نشان می‌دهد که مردم اهمیت و تأثیرگذاری خودشان را در انتخابات می‌دانند.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه اهمیت جایگاه مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی به عنوان دو نهاد مهم تصمیم‌گیری برای مردم روشن و واضح است، تصریح کرد: نقش رأی مردم در ایران هیچ وقت زینتی نبوده است.

جهانگیری تأکید کرد: نقش مردم همواره در انتخابات تعیین‌کننده بوده و مردم اطمینان دارند که خودشان می‌توانند با حضور در انتخابات در سرنوشت کشورشان تأثیرگذار باشند.

وی خاطرنشان کرد: مردم کاندیداهایی را انتخاب می‌کنند که به نظر آنها نزدیک‌تر باشد.

جهانگیری تأکید کرد: به نظر بنده و با توجه به شواهد موجود و گزارش‌هایی که رسیده امروز یک حماسه‌ای دیگر توسط ملت ایران رقم خواهد خورد و دو مجلس قدرتمند شکل خواهد گرفت تا پشتوانه‌ای برای مسئولان خدمتگزار باشد که می‌خواهند به مردم خدمت کنند که این مسئله تکلیف ما مسئولان اجرایی را سنگین‌تر می‌کند.

انتهای پیام/7008

منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان