۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین هیچ یک از ایرانی ها به سخنان باطل دشمن گوش نمی دهند/ نگاه ملت ایران به سخنان مقام معظم رهبری و وصایای شهداست
کد خبر: ۱۴۲۷۸۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۷ ساعت: ۱۲:۲۱ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین در هنگام رای دادن:

هیچ یک از ایرانی ها به سخنان باطل دشمن گوش نمی دهند/ نگاه ملت ایران به سخنان مقام معظم رهبری و وصایای شهداست

استاندار قزوین در هنگام رای دادن گفت: هیچ یک از ایرانی ها به سخنان باطل دشمن گوش نمی دهند و نگاه ملت ایران به سخنان مقام معظم رهبری و وصایای شهداست.

هیچ یک از ایرانی ها به سخنان باطل دشمن گوش نمی دهند/ نگاه ملت ایران به سخنان مقام معظم رهبری و وصایای شهداست
فریدون همتی، استاندار قزوین پیش از ظهر امروز(جمعه) پس از رای دادن، در مصاحبه با خبرنگار سیاسی صبح قزوین، ابراز کرد: حدود 20 هزار نفر زیر نظر استانداری، جهت اخذ آراء مردم در شعب اخذ رای حضور دارند که این افراد مورد وثوق و اعتماد مردم هستند و از تک تک آرا مردم صیانت می کنند.
وی افزود: امثال شهید اسدی ها که خونشان در راه دفاع از حریم اسلام ریخته شده است، از مردم انتظار دارند که با حضور گرم خود در پای صندوق ها نشان بدهند که ادامه دهنده راه شهدا هستند.
استاندار قزوین اظهار کرد: باید به شهدا ثابت کنیم که تا زمانی که جان در بدن داریم، راه آن ها را با صلابت و شکوه را ادامه می دهیم.
وی تاکید کرد: انتخابات 7 اسفند نیازمند یک ویژگی خاص بود و آن هم خون شهید اسدی است که نهال انتخابات را آبیاری کرد و مردم قزوین امروز تعهد خود را به شهدای حرم و شهدای اسلام و انقلاب اسلامی با حضور در پای صندوق های رای ثابت می کنند.
همتی درباره آثار حضور مردم در انتخابات، عنوان کرد: حضور گسترده مردم قدرت نظام را تقویت می کند و نظام را در برابر حوادث بیمه می کند؛ همچنین یک پشتوانه عظیم برای رهبری در هدایت انقلاب و پشتوانه برای رییس جمهور برای پیگیری امور داخلی و خارجی است.
وی در ادامه گفت: امروز روز دشمن شکن است و حضور مردم دشمنان را ناامید می کند؛ همچنین دوستان و دوستداران انقلاب اسلامی امروز چشمشان به قدم ها و حضور مردم است زیرا اقتدار ایران موجب افزایش امید در آنان می شود بنابراین ملت ایران یک وظیفه نسبت به داخل و یک وظیفه نسبت به خارج از کشور دارند و باید با حضور خود، این دو وظیفه را به خوبی اجرا کنند.
استاندار قزوین با اشاره به جهت دهی های رسانه های بیگانه ابراز کرد: این یاوه گویی هایی از اول انقلاب وجود داشته است و هدف آن ها ایجاد تشکیک و قرار دادن جریان های فعال سیاسی در مقابل یکدیگر است.
وی اعلام کرد: هیچ یک از ایرانی ها به این سخنان باطل گوش نمی دهند و نگاه ملت ایران به سخنان مقام معظم رهبری و به وصیت شهدا است.
انتهای پیام/7006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان